Yachty
Cool!!
Dankjewel.
Misschien wel, ik weet het niet. Maar in dat geval lijkt me een complete band zoeken de makkelijkere optie.
Schitterende foto!
Is die wijzerplaat origineel in dit horloge ?
Yep, alleen de band niet.
Oeh, lastig. Hij is best fors, maar dankzij relatief korte lug-to-lug maat ook nog goed draagbaar. Maar ik heb polsmaat 19cm, dus dat is mijn referentiekader.
Nog nooit gezien.
Met perpetual calender.
Heel gaaf, mooi hoe de schaduw van je hand door de foto loopt. Erg tof. Ga het proberen na te doen
@David_Gee Julian @JuKo maakt geweldige foto’s. Kijk maar eens op zijn Instagramprofiel; een geweldenaar.
Ik gebruik geen instagram maar zijn foto’s zijn mij niet ontgaan hoor. Heb ook ff goed @JuKo’s afwezigheid in de fotowedstrijd weten te benutten
@David_Gee, @Zuid dank voor jullie complimenten, maar niet overdrijven hè? Hahaha. Het zijn gewoon wat kiekjes gemaakt op mijn iPhone
Dave, ik vond het best een lastig thema. Zeker nadat ik niet aan spullen kon komen toen ze me weg gebonjourd hadden van de sloop hahaha. Jij hebt echt alles uit de foto weten te halen. Spullen op de voor- en achtergrond en de focus op het horloge. Echt een hele sterke compositie en het licht was perfect! Terecht gewonnen! Ik had je niet kunnen verbeteren.
Leuke band!
Hop hop, niet zo bescheiden. Gefeliciteerd nog David!