Seiko Only VI

Black and Gold :grin:

9 likes

Deze heb ik ook gekocht. Vind hem bijzonder. En, je hebt wel wat om je pols:-)

Eens

Mooi!

Mooi he.
Waar heb je 'm gekocht?

Online bij Uhr Center, Duitsland. www.uhrcenter.de € 528,51. inclusief verzenden. Geen super deal, maar meer voor de sport iets goedkoper gezocht. Zal mettertijd wel goedkoper worden.

Geen slechte deal denk ik…:+1:

Dat klopt, zulke vintage Seikos hebben een verfijning en kwaliteit die je tegenwoordig niet snel meer terug ziet.

1 like

Na een tijdje wat minder draagtijd gehad te hebben (hij heeft zelfs een tijd in het blauw gestaan) krijgt deze nu weer wat meer aandacht.

Eigenlijk best een fijne daily met karakter (want al wat ouder), praktisch, compact (38mm) en super robuust… Ook is hij al wat “beaten-up” zodat ik mij daar ook niet zoveel zorgen om maak… :slight_smile:
Vanzelfsprekend gaat deze wel een keer het veld ruimen (SPB143 of 36mm Seamaster?) maar tot die tijd zit hij weer mooi om de pols.

8 likes

Deze vintage inspired Seiko kwam ik net tegen en vind hem erg lekker! HIj is volgens mij wel JDM maar via Chrono24 wel te krijgen voor 390 euro ex. import kosten.

Gegevens:
Type: SARY197
Uurwerk: 4r35
Diameter: 40.8mm
Glas: Hardlex

Filmpje voor een betere indruk hieronder.

9 likes

9 likes

Rubber op een zware Seiko vind ik niet fijn dragen, vandaar dat ik een type specifiek originele Seiko braclet besteld heb bij horloge.nl (neee…geen aandelen of belang in/bij).
Dat draagt echt top dat metaal en haalt de Solar Diver Chronograph ook op vind ik.

4 likes

Vandaag in het merkendorp in Roermond mijn eerste Seiko’s gekocht! Ben in mijn nopjes!

De Seiko Presage Zen Garden SRPC79J1

De andere even in een nieuwe post.

7 likes

Gefeliciteerd met deze Presage – mooie aanwinst. :slightly_smiling_face:

1 like

Dit is de tweede uit het merkendorp in Roermond.

De Seiko Prospex Monster “Save the Ocean” SRPE09K1

Wat gaat dat trouwens snel met de lumen! Even gauw wat foto’s genomen in de tuin en binnen direct een lichtshow.

13 likes

Bedankt! Ben er ook erg blij mee. Ik weet er nog niet veel van maar dat zal de komende dagen veranderen.

Weer een nieuw Seiko glimmertje…:+1::+1:

11 likes

Mooie aanwinsten hoor…:+1:

1 like

Tof ding. :+1: Ik krijg wel direct de neiging om te testen of die bezel kan draaien… :laughing:

Bedankt, ben al aan het kijken naar de eerstvolgende voor op de wish list. Voorlopig even genieten van deze twee.