Seiko Only VI

die kon ik al voelen aankomen. Was ook maar geintje, heel veel plezier ervan, dat is zonder meer verdiend.

1 like

Snap ik wel van jouw vrouw. In het echt ziet deze SSC771P1 er ook veel gaver uit. Moeilijk om het op de foto te krijgen. Dat rode is vanuit verschillende lichtinvallen elke keer anders, ook die honeycomb komt beter naar voren in het echt.

1 like

Mijn baby

13 likes

Of bedoel je: “ Annyeonghaseyo”.

11 likes

Hij was even niet op voorraad, maar sinds vandaag deze fraaie SNE573P1 af en toe om de pols, valt best klein. NATO’s onderweg.

16 likes

Als het een Koreaans mannetje was geweest, wel ja.

klopt. Die wijzerplaat is best mooi. Ik ga eens een serieuze poging met mijn macrolens wagen om dat beter te fotograferen. Als ooit bijna fotograaf met alle spullen moet me dat toch lukken. Wordt vervolgd.

1 like

16 likes

23 likes

Heb je de ref van deze?

Erg mooi. :+1:

Band op mijn seiko is een oud model marinemaster band :+1:

7 likes

11 likes

13 likes

15 likes

16 likes

#AstronSpam :artificial_satellite:

16 likes

Er worden veel astrons gepost hier terwijl er volgens mij niet zoveel zijn op HF :thinking:

Als ik het Astron Only topic bekijk zijn er volgens mij een stuk of 10~20. Inderdaad geen echt mainstream horloge, dat komt wellicht ook omdat de zelfbenoemde horlogepurist zo’n technisch hoogstandje helemaal niks vind want geen ‘kloppend hart’ enzo. :wink:

Ik ben zelf best wel onder de indruk van mijn Astron. De kast is ontzettend mooi afgewerkt, de wijzerplaat is mooi ‘vanuit de diepte’ opgebouwd en deze heeft voor Astron-begrippen een rustige uitstraling wat hem voor mij draagbaar maakt.

Ik heb jou eens ergens zien schrijven “een Astron is lelijk” of heb ik dat verkeerd gelezen @koekoek? Allemaal of alleen de ‘drukke’ uitvoeringen? Of …

2 likes

Hier nog 2 Astrons op het :artificial_satellite:

12 likes