Ik heb zelf eens (heel lang geleden natuurlijk) een oud horloge proberen te openen en kwam toen met behulp van een bankschroef een aardig eind op weg naar die Seiko. Hier spreekt dus een ervaringsdeskundige, zonder weinig herhalingspotentieel. Ik neem aan dat het glas wél redelijk rond is?
Nee het glas zelf is ook driehoekig, dus dat wordt wel een probleem mocht het ooit vervangen moeten worden
dat, en de vraag hoe je zoiets ooit goed waterdicht krijgt. Nogmaals, een heel bijzonder ding. Zuinig op zijn.
Ik ben ook wel van plan om er zuinig op te zijn. Het horloge heeft een rating van 10 bar dus ook niet echt bedoeld om mee te watersporten oid.
Ik ben geen kroegbaas en handel al helemaal niet in 2e hands auto’s maar kon zonder een duidelijke verklaring de verleiding niet weerstaan deze goudkleurige Seiko van het forum weg te snoepen. Ben ik langzaam afgegleden naar het niveau van bling bling, glimmers en onvervalste kitch, dan te weten dat de kerst nog zover…
ver weg is.
Champagne wijzerplaat en dag-datumwiel in gepaste kleur. Dat heeft geloof ik day-date bij een ander merk. Gekke jongens die Japanners toch ?
Ik ben er niet weg van…
Maar ja, wie ben ik…
Wow. Deze vind ik wel heel erg mooi.
Interessante video met een mooi verhaal over de Seiko Monster en haar vele edities. Er wordt zelfs vertelt hoe men aan de naam “monster” komt
Foutieve link? Krijg promofilmpje D66. Of vind je dat monsters😂
Edit: nu werkt ie wel👍