Ik weet dat ik met duikers bezig was maar uiteindelijk is het toch maar deze geworden : SSC817P1
Onderweg … overmorgen komen de foto’s
Ik weet dat ik met duikers bezig was maar uiteindelijk is het toch maar deze geworden : SSC817P1
Onderweg … overmorgen komen de foto’s
Mijn enthousiasme voor dit horloge grenst toch wel redelijk de hondsdolheid
Top horloge !
Ik heb hetzelfde… en al helemaal met dit horloge. Hij is namelijk niet van mij, maar van mijn collega. Ik mocht hem een dagje lenen. Hij heeft hem niet zo heel lang geleden op marktplaats voor €100 en het horloge verkeert in een absolute NOS staat! De verkoper wist kennelijk niet zo heel goed wat die verkocht hahaha. Ik heb mijn collega ook al meerdere keren €150 geboden, maar het enige wat er uit hem komt is wat sarcastisch gegrinnik hahhahaa
Wat blijft het toch een mooi horloge, met die diepblauwe dial en de afwerking.
Half geborstelde en half gepolishde wijzerset.
Mooie band met een fijne tapper.
Half SARB, half GS.
Oke, geen saffier, maar we doen voorzichtig.
Vandaag maar weer eens de blits mee maken.
Ik hoop voor je dat hij nog een keer aan je denkt zodra hij dat horloge wil verkopen.
Ik kan gelukkig nog enigszins meedoen. Alleen die van mij heeft een blue-dial.
Nou hij is binnen ! Erg tevreden mee . De band is erg fijn.
Maar iemand idee voor nieuwe bandjes en kleuren ? Misschien een geperforeerde zwarte of donker blauwe of donker bruin normaal ? Of een geborstelde half goud / staal beetje afwisseling mag wel aangezien ik geen idee heb
Die is ook echt prachtig! Wel fijn om te zien hoe die met een andere band staat, want hij heeft er nog eentje, alleen niet in NOS staat en niet met OEM band. Die mag voor een prikkie weg, alhoewel ik de staat van het horloge nog niet heb gezien.
Hmmmm ik ga hem toch even een appje sturen of die hem morgen mee wil nemen hahaha
Dankjewel.
Als je zo’n horloge wilt en hij er nog één heeft zou ik dat zeker overwegen. Niet NOS zou voor mij niet zo erg zijn. Maar dat moet je natuurlijk zelf bepalen. Je kunt veel doen om het een goed toonbaar exemplaar van te maken. Een nieuw glas doet optisch al wonderen. Kleine krasjes kunnen mogelijk ook nog verwijderd worden. Een nieuw glas kost rond de 15 euro (zonder inzetten).