Ik denk die draagt z’n nieuwe aanwinst wel… moest effe twee keer kijken!
Nieuwe aanwinst?
Blijven toch coole duikers, ik kom deze ook wel eens tegen, ook in films zie je ze geregeld.
Nee Jos ik wou hem afstellen en toen heb ik de balans veer gesloopt GVD !!
Ik heb hem al 2 jaar.
Maar daar laat ik me niet door tegenhouden, gellukkig had ik nog een oud 7s26 uurwerk liggen. Balans gewisseld en afgeregeld. Loopt weer perfect!
Dat heb je goed geregeld, de mijne moet ik als ik hem omheb goed in beweging houden anders heb ik weinig power reserve
Ja dat klopt de skx loopt het best als je hem constant draagt. Maar aangezien we veel te veel horloges hebben kom je niet tot een volledig opgewonden veer.
Net de perpetual ingesteld, dat is een quartz die automatisch de goede datum aangeeft 30 of 31, en rekening houd met een schrikkeljaar.
Dit is de nieuwe aanwinst trouwens

Leuke Seiko, die pepsi uitvoeringen zijn vind ik veel mooier dan de zwarte uitvoeringen.
Mijn skx007 overigens bouwt veel gemakkelijker power reserve op, weet niet hoe dat komt, maar draag ik veel minder
Hé de nieuwe KS! Weet je, ik ken de kritiekpunten: het uurwerk (heb ik geen probleem mee; is prima en fijne flinke PR), het formaat (vind ik juist een mooie maat voor een dergelijk model en adds to the vintage vibe, imo) en te duur (nee, hij is niet goedkoop; maar voor de Pressage Sharp Edge mag je ook al aardig wat neerleggen en o.k. hij had misschien net een paar 100 minder mogen kosten maar soit, we zitten niet in 't budgetsegment). Verder vind ik de kast en lugs heel fraai, het glaasje, de wijzers, de indexen, no date! en de band! Ik vind 'm gewoon mooi. Dus, ben benieuwd naar jouw ervaring.