Seiko Only VI

Goed bezig…:grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Mijn nieuwe Seiko. 2 dagen oud.
Zit nog te denken aan een leren bandje. Weet alleen nog niet welke kleur. Denk zelf lichtbruin of donkerblauw.

11 likes

Welkom bij de club van Cocktails
Jan.

11 likes

Gefeliciteerd met de nieuwe Presage. Mooie uitvoering. Misschien dat cognac (de kleur :slightly_smiling_face:) erbij past.

1 like

Dit Astron model kende ik nog niet. SBXY011. Misschien wel een van de mooiste.

7 likes

7 likes

13 likes

Maar eens uit het vet gehaald

6 likes

afbeelding

12 likes

Het is per slot van rekening ook een vet ding…:+1::+1:

8 likes

Prachtig!

8 likes

@JanJansen Hij blijft heel mooi! Ik heb hem ook en ik heb er deze Blauwe Croc en Bruine Suede band bij gekocht. Ze werken beide goed. Zomers heb ik liever een stalen band, dus die zit er nu op.

2 likes

Tof ding, niet eerder gezien! Eerste foto is ook lekker :ok_hand:

1 like

Vorige week de SPB083 via het forum overgenomen. Leek mij een mooie vervolgstap ten opzichte van z’n broertjes. Een plan was om een keuze te maken tussen de Turtle en de “baby MM”, maar eigenlijk zijn ze verschillend genoeg om beiden bestaansrecht in de doos te houden. De tint blauw van de PADI dial vind ik eigenlijk onovertroffen mooi, maar hoe het licht op de great blue hole dial speelt is op zich weer prachtig…

13 likes

Thanks. Ik heb hem nu in PVD en staal, wordt nog even kiezen welke ik leuker vind. Ik neig naar staal.

Mooi stel…:+1::+1:

1 like

De bovenste is zwart? Dat was me nog niet opgevallen. Past goed bij de stijl maar ik ben zelf niet weg van zwarte kasten.

komt denk ik door m’n foto stijl, de stalen vind ik ook erg mooi

3 likes