@SSFS, Ik zie op Strapcode wel mooie metalen banden, ook two tone. Heb je daar ervaring mee via Strapcode? Watchoutz zie ik ook banden maar aanmerkelijk minder keuze. Zij lijken meer op horlogeverkoop gericht.
Ik heb inderdaad voor mijn Mini Turtle, die inmiddels een andere eigenaar heeft, toentertijd ook een Angus Jubilee gekocht. Onder aan de streep ben je, in euro’s, gewoon €150,- kwijt. En dat terwijl hij voor $110,- aangeboden staat. Ik begrijp dat er verzendkosten bij komen, maat de tax is nogal gortig inderdaad.
Hoe is je ervaring met import van de band via Watchoutz? Wellicht dat ik me tot hen richt om te bestellen, ik twijfel nog tussen de oyster of de bandoleer voor mijn Turtle.
Strapcode/ Miltat
Ben je wat aan het browsen naar Two Tone banden op Strapcode kom je dit tegen. Smaken verschillen, dat is zeker, maar deze wil je toch gewoon, vooral die rechtse, grrr, moet ik me weer inhouden. Of iets gaan verkopen, anders is het thuis niet meer uit te leggen
Fijne avond
Heb ik altijd mooi gevonden de blauwe AR-coating.
Je ziet het alleen onder een bepaalde hoek.
Verder loopt deze vanaf vorige week dinsdag
+2 seconden! Op 1 week!
@SAT, komt die band ook bij Strapcode vandaan? Ik zag dat ze dat model ook hebben. Dit is ook een mooie combi!
Het is wel out of the box
Een heel mooi exemplaar gevonden op Buyee.
Het zijn gewoon aparte horloges. Volgen er nog een paar ben ik bang

Jazeker
Thanks
Vandaag viel dit op de deurmat, ze hebben wat liefde nodig .
En ik had wat onderdelen nodig om deze Seiko 5 weer aan de praat te krijgen. #learning watchmaking