Toevallig was ik in de catalogus van 1990 aan het kijken en heb hem m nog niet gevonden maar op pagina 95 staat er wel een die heel dichtbij komt.
Dank voor de tip joostdh. Even het serienummer en movement type nummer ingetikt en krijg dit: The watch was made in February 1989,1999,2009 Dan moet het de eerste datum zijn, 1989 dus.
Hey Koekoek, je zat er dicht bij
Dit model wat je hier draagt heb ik ook online gezien. Die van mij heeft geen geribbelde rand en is helemaal goudkleurig, dus geen two tone. Mijn broer zou mijn exemplaar in Japan of HongKong gekocht kunnen hebben, want hij heeft daar een tijdje gewoond. Misschien dat mijn model hier niet is verkocht.
Ja de kast en wijzerplaat zijn anders. Maar bij dit soort horloges als ze het zelfde uurwerk hebben komen ze ook uit dezelfde tijd ongeveer.
Hoe draagt deze band? Zit er over te twijfelen om deze voor mijn turtle te bestellen!
Gewoon zoals een Strapcode draagt.
Stevig, solide en comfortabel
@Alexx28 Het is geen strapcode maar een miltat . Deze zijn ook bij watchoutz hong kong te bestellen. Aanzienlijk betere service en veel goedkopere verzendkosten.
Ik was altijd in de veronderstelling dat Strapcode de merknaam was. Weer wat geleerd vandaag!
Ik ga er eens een kijkje nemen.