Seiko Only VI

Voor mij is de SRPC13 de favoriet. Hierbij een oude foto:

8 likes

7 likes

6 likes

14 likes

Dat is idd de retailprijs. Bij Olfert voor net geen 430 aangekocht. Ik schrijf dit weekend een uitgebreide review met hopelijk detailfoto’s van de schoonheidsfoutjes. Wel jammer bij die prijs. Los daarvan is het wel een mooi horloge.

1 like

Ik zou uncle seiko bor kopen ipv strapcode :). Bandoleer hebben die natuurlijk niet.

2 likes

Of een jubilee…

7 likes

13 likes

Zou je eens een close-up van de bezel kunnen posten?

2 likes

Sun019 op een super engineer :ok_hand:t2:

10 likes

het valt niet me met de telefoon :grimacing:
er zitten hele fijne groefjes in net als bij een LP

6 likes

Hoe ziet het getande gedeelte van de bezel eruit? Bij mij is de afwerking heel erg ruw maar ik krijg het ook niet op foto met de gsm, bovendien ligt de bezelinsert heel erg diep naar mijn gevoel bij de mijne.

4 likes

Na spammen.

11 likes

bij mij ook, al vind ik bij mij de afwerking niet storend ruw en zag het alleen in het perfecte licht als ik m’n best deed :see_no_evil:… blijft een cheap seiko he :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:.

de inlay ligt bij mij ook iets dieper maar ik kreeg het niet gevonden maar twijfel of het ceramisch is en dat zo het gedraaide matte effect mooier blijft :thinking:

als ik gewoon kijk zie ik er niks vreemds aan :blush::+1::+1:

2 likes

klopt idd, maar toch, ik heb nog nooit zo’n ruwe bezelafwerking bij een Seiko gezien (ook niet in dezelfde of lagere prijsklasses). Het is beter zichtbaar in kunstlicht dan in daglicht. Stoor er me al minder aan dan gisterenavond. De insert zelf zou staal zijn, zoals bij de spb143 en nog enkele andere modellen, … Het positieve van het verhaal is dat ik helemaal niet wakker ga liggen van de eerste krassen of bulten dit keer. :smiley:

1 like

8 likes

Arme casio…Nu al voor 2 foto’s het onderspit moeten delven :smile: De eigenzinnige seiko’s zijn het leukste :+1: (Vintage of hedendaags)

1 like

Ik had deze Seiko initieel aangeschaft om te kijken of een 34 mm horloge bij staat. Maar ben positief verrast. De Casio echter legendary.

Tough one indd. Ben erg fan van de BOR maar die bandoleer staat ook erg fraai. Toch ga ik meer voor de vintage vibe met de BOR. Ondergewaardeerde band!

1 like

10 likes