Zoals het is…
Heb je nog andere inserts overwogen? Ik zit met een Vostok met witte plaat waar ik niet tevreden mee ben, maar heb weinig inspiratie wat inserts betreft…
Een andere insert? Dit is een vintage, die laat ik lekker zo.
Lol, ik dacht een aangepaste SKX
Deze is helemaal stock. De quartz duikers uit eind 70s en begin 80s lijken qua ontwerp wel op de SKX
Toffe modellen die ufo’s. Ooit er twee gehad, de 11 en de 13, paar maanden terug nog de 13 verkocht. De enige Seikos waar ik een beetje spijt van heb. Hele leuke horloges!
sne569p1 Weer in de Seiko trap gestonken.
Zoals gewoonlijk ziet het er weer enorm uit op foto maar aan de pols is de maat heel goed.
Het horloge geeft me echt voor het eerst een heel dubbel gevoel bij het Seiko gebeuren, wtf in het kwadraat. In het verleden vond ik opmerkingen over uitlijning, bracelets enz. van anderen, allemaal overdreven gezaag. Ik was werkelijk in shock toen de doos openging. Er lag metaal schaafsel op de wijzerplaat vanbuiten. Precies confetti.

Dit is dezelfde list prijs als de oude sumo en het heeft de afwerking van een seiko 5. De brushing op de zijkant van de kast is niet egaal. De brushing lijkt echt een maandaggevalletje overheen heel het horloge. Alsof een laatste stap werd overgeslagen. De uitlijning enz., is wel in orde …

Ik ben er ook erg blij mee, behalve het gebrek aan ontspiegeling. Het bolle glas schittert enorm. Desalniettemin heb ik er drie van liggen:
SRPC09
SRPC13
SRPC16
Eenieder heeft zijn eigen mooie karakter.
De 09 is toch wel de mooiste uit de serie, ik heb zelf de 15.
Ik vond de 11 de mooiste, een mooi diep anthraciet sunburst grijs. =). Deed me een beetje aan een horloge denken voor een motard wel. Weet niet waarom.
Ik zie het inderdaad, mooi metallic zwart. Op de stockfoto die ik zojuist zag kwam het niet zo mooi uit.
Ik vind deze ook supermooi op de foto’s, doet me denken aan de kinetic SKJ serie. Zag net in een YT video dat retail om en nabij de 550 euro ligt, klopt dat? Dat lijkt me wel heel fors.
Ik wil voor mijn Turtle een strapcode band gaan bestellen, welke zouden jullie kiezen?
De bandoleer of de beads of rice? Of toch voor een ‘‘gewone oyster’’ gaan?
Persoonlijk neig ik naar de bandoleer, maar twijfel nog te veel om de knoop door te hakken.
Gisteren ontvangen. Fotootjes gemaakt en vandaag gewoon om de pols. Heerlijk horloge
Fijne dag Seiko liefhebbers
Oyster lijkt er meer op te passen qua brushed steel. Maar vind de beats mooier. Dus heb je niks aan haha
Ik zou voor de bandoleer willen gaan, maar voor mijn gevoel staan de prijzen van de banden niet in verhouding tot wat het toevoegt.