Seiko Only VI

Mooier op de stalenband :ok_hand:

13 likes

Dat geloof ik direct. Het licht speelt er continue mee denk ik?

Wat is EDC ?

Every day carry. Spulletjes die je bij je draagt dus. Voor sommige mensen is dat een big deal.

1 like

Na :grinning:

15 likes

Klopt. Het is een hele mooie aanwinst voor mijn collectie.

Vandaag ook al naar zitten kijken, wist niet dat hij al beschikbaar was.

1 like

Every Day Carry. Het zijn eigenlijk een beetje fidget en gadget achtige spullen, of spulletjes die leuk zijn voor de heb, vaak veelal een beetje gericht op outdoor. Voor Amerikanen is het vaak een big deal en dragen heel wat bij zich.
Voor mij zijn het vaak de fidget achtige dingen. Een ex-roker moet kennelijk nog steeds wat in zijn handen hebben :joy:

1 like

Nope, maar mooie foto. Wat is dat ding rechts?

1 like

:fire::fire::fire: Veel mooier dan de afbeeldingen op Seiko’s website. Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

1 like

The King

11 likes

Nieuw bandje op mijn Presage gezet: van donkerbruin naar lichtblauw😀

9 likes

20 november 2020 had ik 13 seiko’s.
Daarvan is er nog 1 in mijn bezit…:thinking:
Hoezo flipperitus.

1 like

Early bird! Ik kan er niet gek veel over vinden, is die bezel nou keramisch? Of staal? Vind de panda uitvoering érg gaaf…

Materiaal Lunette Hardcoated Staal

Ik dacht eerst dat het keramisch was. Zo strak die letters erin

Ik snap de voorkeur voor de panda

Ik vind dat teveel op een Daytona lijken gelukkig kunnen we kiezen :laughing:

1 like

Er staat wel een partij lariekoek op de Seiko website:

1969 Speedmaster??? Whut?

En: “De vorm van de kast is trouw aan de originele Speedtimer.” - Really??

Als ze nou hadden gesteld, hoedtik naar de Daytona - dat snijdt inderdaad hout…

Hoe dan ook, ik zou graag een panda hebben, Seiko bevalt mij prima, en een Solar is ook wel leuk erbij. Dus als iemand 'm nou koopt hier, en dan amper draagt, neem ik 'm graag over :stuck_out_tongue:

1 like

Dat is een fidget spinner. Een jaartje of drie terug was dat ineens een hele erge hype onder kinderen en waren de dingen niet aan te slepen. Toch bestaan ze al veel langer. Ik heb deze al een jaar of 6 geloof ik en is van Rotablade. Dit Britse merk maakt spinners van allerlei edelmetalen.

Mocht je de hype gemist hebben en nog steeds niet weten wat het is. Het is eigenlijk een ding wat ronddraait. Meer doet het niet, maar op de een of andere manier is het heel bevredigend hahaha. Net zoals draaien aan de bezel van een duiker hahaha.

1 like

Oh jee? Welke is dat? De SPB143? Of is die ook al foetsie haha. En de Zimbe komt er ook nog aan. Ben benieuwd hoe die je gaat bevallen.

1 like

Ja de 143 is er nog.
Heb nu 6 horloges.
De 7de is onderweg…:grin:
Ik zal als die van de week binnen is laten zien welke er nu zijn.

1 like

11 likes