Dank je wel. Ben al langer op zoek naar een.poque…en deze is de remake zie ik.
Om een goede originele echte te vinden, betaalbaar is lastig voor me. Ik zie alleen maar bagger voor veel geld uit landen waar ik nog niets eens op vakantie ga.
Nu dus op zoek gaan naar deze.
Mooie wijzerplaat, nette wijzers alleen dat blauw van de secondenwijzer vind ik niet zo passen bij de rest.
En velen met jou dit is geen remake trouwens. Dit is het winnende model van een competitie (watch beatmaker o.i.d.) die vervolgens is geproduceerd in gelimiteerde oplage. Er gaan overigens geruchten over een ware Pogue remake maar… het blijven vooralsnog geruchten.
Het zou wel leuk zijn, en ze kunnen er 2 varianten van maken, 1 dure met een 8R48 automaat en een V176 solar quartz. Het hoeft niet eens een 1 op 1 remake te zijn, maar wel graag de kleuren goed.
Stukje achtergrond over Ginza en de reden vd kleur van de secondenwijzer. Maakt de kleur niet perse mooier of beter, want dat is persoonlijk.
Ik vind het wel leuk zo een stukje achtergrond en verwijzing.
En ligt die datumschijf echt zo ‘diep’ onder de wijzerplaat ? Komt ook naar voren in diverse reviews.
Geen idee. Just one more watch op YouTube heeft gisteren een review gemaakt, mocht je die nog niet gezien hebben.
Het lijkt er wel op, de wijzerplaat is 3 lagen, de witte top, donker transparante laag voor de subdials, de PV-cel, vrije ruimte tussen de PV-cel en het datumwiel, dan heb je toch relatief veel hoogte te pakken.
ja redelijk maar in real life is dat verder gewoon prima.
het is een extreem mooi afgewerkt horloge in 39mm. met veel zwarte dlc coated details.
voor de prijs dubbel en dwars waard!