Seiko Only VI

Ik kan me er alles bij voorstellen! Je hebt eergisteren gezien hoe ik zelf met garen en bureaulampen aan het klooien ben om een beetje een leuk kiekje te maken … :rofl:

2 likes

Ging sneller dan verwacht… Mijn preisvorschlag bij Olfert werd niet aanvaard (een mens kan maar proberen :grin:) en gisteren kwam dan op Marktplaats een net exemplaar tevoorschijn. Vrij snel tot een overeenkomst gekomen, binnenkort op de mat!

Eentje zonder lume pip op 3, al zou het me niet per se gestoord hebben… Zonder de lume pip voldoet het horloge namelijk niet aan de laatste duikstandaarden, ongelooflijk belangrijk voor mij natuurlijk :face_with_monocle:

5 likes

Nog een foto van gisteren… mag dat nog??? :relaxed:

18 likes

Mijn kleine schatterik.

9 likes

Prachtige foto…:clap::clap:

1 like

Merci! :relaxed:

Ook nog maar even crossposten met een paar foto’s van vandaag.

24 likes

Hoe krijg je het voor elkaar zulke mooie foto’s. Als ik een mooie foto probeer te maken van een horloge kun je er met een beetje fantasie in de verte een scheepsramp in herkennen…:woozy_face::woozy_face:

1 like

Dat viel mij inderdaad ook op. Afgeleid van de Laurel 1913 :slight_smile:

1 like

Dankje :blush: tja… euh ik weet het eigenlijk ook niet. Het is een beetje spelen met hoe je het horloge neerlegt, of vasthoudt. Beetje met het decor spelen. Alles maak ik trouwens gewoon met een iPhone Xs. Helaas heb ik nog geen camera. De lens hou ik redelijk dichtbij het horloge, omdat het een klein object is. Zo wordt de achtergrond of voorgrond automatisch wazig. Tap met je vinger wel op het scherm waar je horloge staat, zodat die daar op focust. Als een horloge heel erg spiegelt, dan gebruik ik een donker iets wat het directe licht afschermt, maar dat is niks bijzonders. In dit geval een zwarte schoenendoos. Soms een donker eetbord van de Ikea :joy:
Ik bewerk de foto’s wel een beetje. Mijn foto’s zijn namelijk een beetje duister, om het maar zo te noemen, maar dat doe ik dus bewust haha.

Zoals je ziet is er niks high tech aan, maar heel amateuristisch haha.

9 likes

15 likes

Die is fijn! :black_heart::black_heart::black_heart:

2 likes

Dank! Maar helaas niet scherp … :see_no_evil:

Daar komen wel aanzienlijk betere foto’s uit dan uit mijn ouwe iPhone 8. Met zulke resultaten heb je geen ‘echte’ camera meer nodig, die zit gewoon in je telefoon. Ben serieus onder de indruk.

Misschien ook maar eens een nieuwe telefoon kopen. :wink:

3 likes

Een kniesoor die daar op let…:rofl:. Super mooie foto ook.

1 like

Ik let er ook altijd op bij mijn eigen foto’s. Beetje kritisch blijven hè :laughing:
Ik baal soms ook wel eens dat een foto net niet helemaal scherp is. Op een klein scherm valt het niet zo op, totdat je de foto uitvergroot.

3 likes

14 likes

20 likes

Blijft prachtig!

2 likes

De MM200 mag vertrekken :wave:t5:
Voor ik een advertentie ga maken, eerst hier even snel en sneaky de vraag of er een liefhebber voor is.

De beste upgrade voor je SKX, en wat mijn mening betreft qua prijs/kwaliteit de mooiste zwarte duiker.
Verliest het alleen van mijn Aquis, en in de la laten liggen heeft niemand wat aan.
Ben geen verzamelaar, dus helaas bye bye sayonaraaaaaaaa.

16 likes

Hij is mooi Frans. Zonde om hem weg te doen. :+1:

2 likes

Geen idee of deze al
Gepost was, maar wederom een limited van seiko. Deze keer een samurai. Wel een leuk kleurtje vind ik.

13 likes