Yep. Verder vind ik 10.000 stuks niet echt gelimiteerd.
En deze is beschikbaar voor 250 euro
Hoi allen, in mijn zoektocht naar een nieuw horloge kwam ik via dit forum terecht op Sakura watches. Van uitgaande dat je er ong 30% bij op moet tellen is het soms alsnog interessant. Zijn dit bv dezelfde modellen? En klopt het dat een horloge in Japan is gefabriceerd als er aan het eind er J staat in de productcode?
Van de week bij het ophalen van mijn Tissot bij de Bijenkorf kon ik het niet laten om ook even twee van de drie nieuwe zwarte limited editions te proberen. Vond ze online echt heel tof op de foto’s. Maar in het echt was het wow effect iets minder. Misschien ook door het licht en de sfeer in de winkel? Ik weet het niet… wel hele toffe opvallende turquoise kleur hebben ze erop gedaan!
Vaak slecht licht, in zo’n winkel. Maar inderdaad gave kleur!
Mochten mensen interesse hebben, hij staat voor een zacht prijsje op MP (ik gok dat ik nooit TL2 ga zijn)
Jan ,ik vind jouw Seiko ook heel lekker.
Kende deze niet, maar zit dit dan in de nieuwe modellen van 2022?
En 38 mm is een schitterende maat, ook voor mij.
Hieronder mijn veel oudere Seiko die ik onlangs opnieuw aangeschafte. Had hem eerder gehad op staal, 44 mm, veel te zwaar , nu terug op leer en meteen ook zwaar verankerd met keilbouten in de collectie.
Een reus, die klein draagt overigens
Ja dit is de nieuwste serie Alpinist. Ik heb deze gekocht bij de boutique in Amsterdam. Stalen band is te zwaar voor mij.