Seiko Only VII

Hij is mooi. De 013 of de 015?

1 like

Ik heb vandaag een nieuw bandje ontvangen die ik voor m’n SARX besteld had, dus meteen erop gegooid want was natuurlijk erg benieuwd hoe het zou staan.
Ik zocht een lederen bandje dat niet te chique is (zoals bijv. een kroko) maar toch netjes staat. Uiteindelijk dit antilopelederen bandje van Pebro uitgekozen, besteld bij Watchbandcenter. Vind het een mooi ding en geeft wel de look die ik zocht. Erg tevreden mee!

31 likes

Mee eens! Staat hem goed! Het geeft een wat stoerdere look i.p.v. chique.

Wat een heerlijke foto!

1 like

Dankje :blush:

Thanks. De SARX015. Eén van de horloges die bij mij de hobby heeft aangewakkert :grinning:

1 like

Gave en geslaagde combi :+1:

1 like

14 likes

SRPD73K1 op zwarte Nato:

16 likes

Incoming, de SAKG007. Iemand ervaring met de Seiko 8M26 Multifunction Quartz? Direct verkocht door dit filmpje :heart_eyes:


“Dancing Hands :open_hands:
9 likes

Ook hier nog maar even mijn NA posten, m’n Seiko ‘Helmet’ 6139-7100 uit 1977:


Prachtig horloge waar ik al lang met een schuin oog naar zat te gluren. Onwijs blij met deze parel! :ok_hand:

22 likes

Zeker weten! Met een mooie diepe wijzerplaat.

1 like

Mooi man! :ok_hand: Geniet ervan! :slightly_smiling_face:

1 like

Ik vind hem inderdaad ook erg gaaf, ook de minuten aanduiding van de Chrono ligt weer net iets dieper. Contrast tussen zwart-wit-zilver vind ik ook erg geslaagd.

Met volle teugen! :wink::+1:

1 like

Jemig, ziet er nog strak uit zeg! Mooie vondst :ok_hand:

11 likes

Zoek de verschillen :grin:


7 likes

Die is wel heul mooi :ok_hand: :+1:

1 like

Nope, maar ik ben zeker benieuwd naar je NA. :+1:
Lijkt ook een dun horloge te zijn.

2 likes

Ben benieuwd Cihan als dit horloge om je pols zit en ritmisch danst. Bij voorbaat alvast gefeliciteerd :ok_hand: :+1:

1 like