Seiko Only VII

Foto van vanmiddag in het zonnetje :sun_with_face:

7 likes

Ja da’s een dingetje wat ze bij een aantal modellen hebben aangepast. Iets met ISO normen voor duikhorloges. Sommigen valt het niet op, anderen baden in het zweet bij de gedachte… :man_shrugging:

1 like

25 likes

8 likes

13 likes

Cross

15 likes

16 likes

16 likes

10 likes

Dat is een mooie wijzerplaat…:+1:

1 like

16 likes

Als jonge twintiger droeg ik voornamelijk 44/45mm Festina horloges en zelfs een 50mm Diesel horloge :dizzy_face:‍:dizzy:

Op een gegeven moment dacht ik dat het tijd was om eens een horloge te kopen van een “echt” merk.
Op die moment stond ik er nog niet bij stil dat er ook mechanische horloges in de vitrine lagen :grin:
De Seiko hieronder lag gewoon in mijn budget van toen en vond hem echt knap!
Meteen dacht ik wel “ooow die is klein seg” (41mm). Maar ik zag echt het verschil in kwaliteit tov mijn andere horloges. Deze heeft toen echt veel polstijd gehad.

Dit tot ik een 3 tal jaar geleden mijn eerste automaat gekocht had. Een SARB033.
Sindsdien lag hij gewoon in een doos met al mijn andere horloges.

Maar vandaag mag hij er toch nog eens uit:

13 likes

19 likes

21 likes

18 likes

17 likes

Leuke horloges van Rob van monsterwatches

Helaas, een slechte replica.

1 like

Jaaaaren geleden had mijn broer deze gekocht en dat wist ik nog. Laatst gevraagd of hij deze nog heeft samen met een andere kinetic die hij gekocht had. Hij heeft ze allebei weggegooid bij het oud vuil omdat ze het niet meer deden :grimacing: Eeuwig zonde, ik had ze graag willen hebben :grin:

1 like

Wist niet dat ze hier nepperds van maakten? :scream: