Heel gaaf model! Opknappen als je van plan bent hem te dragen, zo niet iemand ander blij mee maken denk ik.
Staat die vent nou in zn blote reet?
Erg leuk, ik heb de snl017 versie gekocht op MP om op te knappen
7L22 bedoel ik dan 🫣
Ik wou weer is een witte wijzerplaat, vandaag deze king samurai binnen gekregen
ik zoek nog een stalenband
Mooie aanwinst…
Onlangs heb ik 61€ moeten betalen voor een zending van minder dan 200 £. Dat viel tegen. Grootste deel daarvan waren administratieve kosten.
Het zal afhankelijk zijn van de prijs, maar de meeste kosten zijn de administratiekosten.
Bij de laatste zending van Uncle Seiko had ik een bedrag van nabij de £40 pond afgerekend en moest nog €18 bij betalen.
Dat was nog te overzien allen voordat het pakketje was vrijgegeven door de douane duurde 3 maanden. Daarna bleef het nog een tijd bij PostNL liggen, maar na 4 maanden was het er eindelijk!
Nu moet ik wel zeggen dat Brexit toen net was in gegaan, dus het was een grote puinzooi. Geen idee hoe het er nu aan toe gaat.
Dat is een aardig bedrag idd.
€105,- kost de band.
Ik hoop dat dit sneller gaat 4 maanden is erg lang, we wachten af ik had m bewust in de Uk besteld en niet in de usa.
Ja dat vond ik ook. Het was echt te wijten aan Brexit. Normaal bestelde ik ook altijd bij de UK website, ivm het vermijden van inklaringskosten etc. Maar sinds Brexit moet je dit ook gewoon betalen en kan de wachttijd erg lang duren, doordat de Britse Douane niet goed voorbereid was betreft het importeren en exporteren van goederen. Alles stapelt zich daar dus op haha.
Geen idee hoe het nu is, want ik vermijd eigenlijk alle Britse webshops hahahha.