Net de Miltat Hexad op m’n Samurai gezet. Man, wat is dat een verschil met de standaard oyster die Seiko erbij leverde. Voelt zoveel meer solide en veel minder speling bij de endlinks.
https://timcovoordeelmarkt.nl/product/seiko-alpinist-spb241j1-prospex-alpinist-horloge/
Snel zijn…zo weg voor deze prijs
Damn, dat is echt een belachelijk lage prijs.
Mooie grove band
Zeker! Past echt perfect bij de Samurai kast. Had deze al heel lang op het oog, maar met een kerstbonus is de aanschaf toch een stuk verleidelijker.
Och,
Wat een beauty dit zeg.
Helaas voor mij te groot!
Thx.
Ik zou hem toch eens passen. Lug-to-lug slechts 48.7mm. Ik heb horloges die een doorsnede van 39mm maar lug-to-lug ook op 49mm uitkomen…
Aah jammer dat die weg is…heeft er wel een paar uur op gestaan.
Ja zeker meerdere leden heb vandaag kunnen scoren daar
Dan is 'ie weg. Verkochte items blijven nog ff in het overzicht staan. Het schijnt wel dat er nog meer horloges worden aangeboden komende dagen.
Als er komende dagen een goede SSC813 op de mat verschijnt, is het bonafide business
Dit is toch echt een van de mooiere horloges die ik de laatste tijd gezien heb. Koesteren, zeker in zo’n staat
Dat ga ik dan zeker eens doen!
Dank voor de tip.
Nice, heb hier gister ook even over getwijfeld maar denk toch dat die wijzerplaat beter staat op een bruinere huid dan de mijne. Bij de zwarte had ik de trekker misschien overgehaald.