Seiko Only VII

Beads of rice - dat zouden meer mensen moeten doen :ok_hand:

1 like

Zo ook wel gaaf :ok_hand:

12 likes

Mooie combinatie zo op deze band :grin:

1 like

Strapcode bandoleer
Maar op een BoR van Strapcode ook heel gaaf :ok_hand:

2 likes

Persoonlijk vind ik de BOR iets te druk bij dit horloge. Bovenste band is perfect.

1 like

Ik zat ook heel erg te twijfelen. Heb dit model zolang op ‘t oog gehad, maar toch heel erg getwijfeld… Realiseer mij nu dat als ik ‘m voor 50% niet wou kopen, ik ‘m eigenlijk niet wil. De Baby Alpinists, daarentegen…

Lekker hoor als je kan wisselen.
Vind beide erg goed.

1 like

Yup goeie conclusie, dan wil je hem blijkbaar toch niet echt. Een SPB117 voor 50% daarentegen… Maar die is (nog) niet voorbijgekomen voor zo ver ik weet

Of de SPB259J1… Ben benieuwd wat de gelukkige kopers gaan aantreffen. Kennelijk is t allemaal zonder track&trace opgestuurd. :sweat_smile:

De SBDC149 of de Ginza? :open_mouth:

De SPB355j1 ‘Rock Face’ Alpinist heeft wel echt een geweldige wijzerplaat. Erg jammer dat Seiko ze steeds op de ‘normale’ Alpinist gooit i.p.v. de baby alpinist. Of ja, beter voor m’n bankrekening. :smiley:

1 like

Mogguh

18 likes

Goedemorgen en een fijne dag.

19 likes

De laatste daagjes voor de kerst nog even doorbuffelen!

10 likes

Ik vond 'm op de rubberen band niet fijn dragen. De keeper van de band verloopt steeds waardoor het bandeinde steeds loskomt. Dat lijk ik op jouw foto ook te zien, heb jij er ook last van?? Wel jammer want het is wel een erg mooie band!

10 likes

Is er hier iemand die toevallig een SSC613P1 heeft in de collectie en daar zijn of haar ervaringen over kan delen en/of toevallig verkoopt?
c5d518a652d671873c4905743db4ad6401cebb4b_1_426x500

7 likes

Sarbjes :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

25 likes

15 likes

10 likes