Seiko Only VII

Er zit inderdaad een zender in Duitsland. Het zou me niet verbazen dat dit ook hier werkt. Ik heb laatst een casio kunnen koppelen aan deze zender in Duitsland. Werkte prima maar koppelen kostte wel een half uurtje

1 like

Bij Uncle Seiko kun je bij een aantal banden een kortere versie kiezen.

2 likes

ja is heel mooi

1 like

Vol twijfel of ik deze Sportura Chronograaf moet verkopen…

Neèèèhh, toch maar niet
:laughing:

6 likes

Goedemorgen
afbeelding

20 likes

Goedemorgen…

14 likes

Thnx! Zo jammer van de hoge verzendkosten en evt. import.

1 like

Blijft een leuk model die Speedtimer. Misschien is dit leuk voor de zomer?

Die zijn bij deze inmiddels voorbij. Een bracelet zou het een keeper maken.

16 likes

I’m blue (da ba dee da ba die)

8 likes

Klopt, maar op een of andere manier vind ik ze het wel waard. Zitten lekker en blijven stofvrij. Ik heb ook wel eens een waffle van CNS geprobeerd, maar die heb ik gelijk weer weg gegeven haha. Nu moet ik eerlijk bekennen dat dit de enige twee aftermarket rubber straps zijn die ik heb geprobeerd, maar Uncle
seiko heeft me in ieder geval niet teleurgesteld. Maar ik zou pas de band daar aanschaffen als je weet dat het horloge een blijvertje is.

1 like

Dat snap ik. Is inderdaad een erg mooi horloge!

Wat hou ik toch van de Marinemaster!!

20 likes

Gezwicht voor de Timco-deal. Minuscuul krasje op de bezel (vrijwel niet waarneembaar op de foto), voor de rest in topstaat. Ben blij met de aankoop! Zoals bekend; geen doos en papieren dus dit wordt zo’n zomerse beater. Zon, zee, zand, Italiaans chloorzwembad. Je kent het vast wel :grinning_face_with_smiling_eyes:.

18 likes

De arm van Rudy Guliany? Die droeg ook twee horloges.

1 like

Die droeg vast twee duurdere horloges denk ik;)

Ja ik ben inmiddels wel fan. Merk zo dat een relatief kleiner horloge comfortabel draagt.
Wat band betreft, dat model rubber band vind ik niet zo mooi, en de tint wit moet wel goed matchen met de plaat. Ik heb op een Tissot wel eens een tropic gezet, dat paste best wel geinig eigenlijk. Dat zou ik eerder doen;

Maar momenteel denk ik meer aan een racing type bandje, vond deze wel geinig, maar zit stevig nog in de “kijken kijken niet kopen” fase:

1000_Uhrenbandversand_AF-LC219050-hbraun20hN-Uhrenarmband

Maar moet zeggen dat ik ook gewoon tevreden ben met de stalen band :ok_hand:

6 likes

Hier inderdaad gevonden, dank!

1 like

Als je écht graag wil dan wil ik hem wel ruilen voor de SPB297 :joy: :+1:t2:

10 likes

NA! Buyers remorse :blush: nadat ik de zwarte versie had verkocht bleef het knagen. Nu de Padi versie gekocht met de mooie blauwe lume.
!

18 likes

Prachtige knaller. Geniet ervan

1 like