Laatst kocht ik weer es een partij horloges… zaten 9 Seiko’s bij en die deden me nooit zoveel. Binnen no time waren ze ook steeds weer verkocht of geruild.
Ruimte in mijn horlogedoos voor privé heb ik niet meer, maar van deze 4 blijven er toch maar 3
Even 2 glaasjes laten vervangen en ze zijn in een prima conditie
Lijkt wel of Seiko alleen maar duikers verkoopt! zelf vind ik de niet duikers van SEIKO juist mooi!
Balen de Alpinist is 3,5 minuut achter gaan lopen per dag. En Kalle Slaap neemt geen nieuwe opdrachten aan tot eind februari op zich zou er nog garantie op moeten zitten, maar inleveren bij juwelier en laten opsturen vind ook niet zo denderend.
Eind februari is al snel he
Nee niet doen! Dan ben je hem maanden kwijt!
En wat @Tonnieb zegt, eind februari is al in zicht!
De duikers zijn inderdaad erg populair! Wellicht komt dat door een aantal redenen: een van de beste lumen en je krijgt veel duiker voor je geld.
Maar goed… ik heb ook een aantal niet duikers gehad van Seiko en die waren inderdaad ook fantastisch! Eigenlijk heb ik sinds kort de Presage ontdekt en begin ik ook steeds leuker te vinden. Tot nu toe al erg veel lol gehad met deze Cocktail Time!
Ja, maar ik heb altijd het geluk dat er opeens “eind maart staat”. Maar het is meer reguleren dan repareren toch? Misschien maar een mailtje sturen.