Nog even spelen met het licht met de glossy keramische bezel. Binnenkort gaat er een SKX007 bezel op.
Iemand hier een seiko srpf81k1 alias mini Tuna toevallig? Zit er met een schuin oog naar te kijken, ben benieuwd naar de ervaringen.
Kwartet 5’jes!
Mooi hoor.
Mooi horloge.
Welk modelnummer is dit?
Ze hadden de term “sharp edges” beter voor deze modellen kunnen bewaren.
Futuristische vormen.
Ze blijven heerlijk!
Bijzonder mooi horloge!
Ik heb een andere uitvoering, maar uit een eerdere serie: SBDY059 of SRPE29, de Urban Safari (model staat vermeld op W&W direct onder de foto die je er vandaan geplukt hebt). Kocht dit model voornamelijk vanwege de kleur van de wijzerplaat en de Tuna kast. Moest eerst een beetje wennen aan de kleinere kast vanwege de kortere lugs, maar uiteindelijk draagt het makkelijk om de pols. Ik vind het nog steeds een bijzonder exemplaar en houdt een plekje in mijn collectie.
Heb hier wat foto’s van mijn mini Tuna en naast mijn MM330 Ninja full size Tuna (die ook erg lekker om de pols ligt).
Hoop dat dit je een beetje wijzer maakt.
Dank je, dat helpt zeker. Gave kleurstelling heb je op die mini tuna
Leo, dit is model SNKK11 , een groter Seiko5 model met 20mm lugs. Groeten
NA, Seiko Excelsior, solar chronograph, 2 kleurige geïntegreerde armband.
Ruim 2 maanden op moeten wachten, but i love it!!
Die heb jij uit het blauw gevist? Ik heb er hard over zitten twijfelen. Het is een mooi ding en juist wel geinig dat die bezel gewisseld is, maar ik kon het voor mezelf ff niet verantwoorden