Morgen Erik . Ben je een tijdje afwezig geweest?
Ah nu zie ik t
Ik dacht dat je je oprecht zorgen maakte. Deze heeft te lang in de kist gelegen zonder om te hebben gehad… In ieder geval 2 maanden niet
Moguh!
De horloge ‘hobby’ startte in 2012 met het krijgen van de SKX007. Na een Stargate volgde in 2013 het eerste Monster - een SKX781. Daarna kwamen en gingen er nog velen.
In 2016 een oude Tuna aangeschaft welke flipper-resistent bleek (vrij uniek bij mij, 100+ horloges verder).
Gisteren full circle met de aanschaf van weer een oranje Monster!
Zie hier mijn setje imho iconische Seiko duikers. (De 007 omgemod van oranje naar een SPB151 plaat/wijzers en bol saffier).
Ik zoek nog de stalen band voor het Monster overigens…
Rob (Monsterwatches) heeft ze nog als het goed is
Ja klopt. Maar mag een gebruikte zijn. Als dat niet lukt,
De jubilee vind ik het minst geslaagd. De andere twee zijn wel leuk, maar de nato maakt het wel dikker natuurlijk.
Ja de jubilee is natuurlijk niet erg origineel, reden van de jubilee is dat ik staal erg prettig vind dragen.
De rubber is natuurlijk origineel maar ik vind rubber niet fijn, de NATO daarentegen wel en heb er nog een aantal besteld.
Misschien kun je ergens nog een goed passende stalen band vinden, dat zou leuk zijn. Alhoewel ik de nato er erg leuk bij vind.