Kijk, dat vind ik dus gewoon köt, he? Dan krijg je een bod op je horloge, je doet een tegenbod, dat wordt geaccepteerd en de koper zegt dat ie wil afspreken, dus je probeert een afspraak te maken en dan hoor je vervolgens helemaal niets meer. Uiteraard opnieuw bericht gestuurd, maar nooit meer wat gehoord!
Weet je, waar ben je dan mee bezig? Waarom ga je een beetje jouw en mijn tijd lopen verspillen, met deze bullshit? Goed, ik zal het betreffende forumlid niet bij naam noemen (het was een TL-1 lid met weinig posts, misschien was dat al een indicatie… ), hier. Maar wil nog wel even zeggen: Ga wat nuttigs doen met je leven, man!
Goed, sorry dat ik even aan 't ranten ben hier. Sommige mensen zouden hier een heel topic aan wijden. Dat vind ik niet nodig. Dus, we gaan weer verder…
Zo vervelend inderdaad. Reageer dan alleen als je echt interesse hebt. Ook altijd fijn als je expliciet vermeld geen inruil en je van allerlei voorstellen krijgt van de minst courante horloges. Of de low-ballers… Pffff
Ja, heb je op zich een punt. Maar de persoon in kwestie heeft me uiteindelijk niet opgelicht ofzo of, wat ook nog had kunnen gebeuren, dat je dan afspreekt en hij gewoon niet zou komen opdagen. Kan ik me ook nog voorstellen. Gelukkig niet gebeurd. Ik wil ook geen ‘wraaktopic’ maken ofzo. Daar hou ik dan ook weer niet van. Zou hoogstens geïnteresseerden per PM wel willen laten weten wie het is. Verder geen bekend iemand (stamgast ) ofzo. Gewoon iemand die een jaar of twee lid is en slechts een paar postjes heeft hier op HF en geen voorsteltopicje of wat dan ook. Niet heel erg betrokken of enthousiast, dus. Tja, daar moet je misschien dan ook van tevoren al je verwachtingen op bijstellen. Maar blijft gewoon niet o.k., vind ik dan. Inderdaad MP-gedrag…
Het zal vast slordig gedrag zijn van die aspirantkoper, maar toch bestaat ook nog de mogelijkheid dat er iets met hem/haar is gebeurd.
Anders: merkwaardig. Waarom benader je iemand als je geen serieuze interesse hebt.
Ja, dat zou natuurlijk kunnen en hoop ik uiteraard niet.
Ja, dat dus…
Nou, ik merk gewoon aan mezelf, omdat contact en deals met HF-leden (bijna) altijd leuk en goed gaan, dat ik dan wel 'ns vergeet dat er ook nog een ander soort mensen rondloopt, kennelijk. Beetje naïef van mij, misschien.
Edit: nou ja, ik trek nog even lekker een biertje open en heb zo nog even langer om zelf van die Turtle te genieten!
NA. Een nieuwe wijzerplaat kleur toegevoegd aan de 5106 collectie. Ik heb al een witte, zilverkleurige en een blauwe. Nu komt deze licht blauw/grijze erbij. Hij is van mei 1969.