Seiko Only VII

Bling bling hoor…:grin:

1 like

14 likes

11 likes

Is het normaal dat een seiko dealer een horloge weigert om onder garantie te repareren/op te sturen? Antwoord op de vraag of ze naar mijn horloge konden kijken: ga maar terug naar de winkel waar deze gekocht is.

Deze zit in Spanje…

Was dit niet een AD in Spanje en heb je er niet een internationaal Seiko garantiebewijs bijgekregen? Dan zou een NL AD deze gewoon moeten aannemen, lijkt me, mits natuurlijk inderdaad nog in de garantieperiode.

2 likes

Binnen garantieperiode, met aantoonbaar geldig Seiko internationaal garantiebewijs.
Denk dat de juwelier er gewoon geen zin in had zolang het niet bij hem gekocht is. Ik snap ook wel weer dat het hem werk oplevert waarvoor hij niks (?) terug krijgt.

Bij het “privilege” van dealer zijn horen ook bepaalde plichten. Zo simpel is het. Je kan hem zelf ook rechtstreeks naar Seiko sturen.

2 likes

Ik had 1 jaar geleden exact hetzelfde.
Destijds naar de Seiko boutique in Amsterdam gegaan, daar hebben ze alles super netjes geregeld.

1 like

Denk dat ik dat ook maar doe, combineren met een bezoek aan broer wonend in Amsterdam.

2 likes

Leuke ontwikkeling. In juli 3 nieuwe Seiko 5jes met GMT. Wat vinden jullie ervan?

2 likes

Ik koop👍

1 like

7 likes

Dat is niet normaal.
Ze kunnen op zijn minst de mogelijkheden met je doornemen.
Heb het zelf ook gehad met een Astron gekocht op mallorca.
Hij wilde hem wel opsturen, maar de verzendkosten waren voor mijn rekening.

1 like

Zojuist bij een andere zaak geweest, en inderdaad stuk vriendelijker geholpen en 25 euro porto kosten voor mijn rekening. Prima!

1 like

Haha. Ik vind die oranje versie intrigerend.

6 likes

Ik overwoog in mijn buurt een Seiko in onderhoud te geven. Het antwoord: wij sturen het op naar Seiko Nl (uw portokosten), die kijken wat er gedaan moet worden (op uw kosten), komen dan met een voorstel (zat in die vorige kosten) en die werkzaamheden kunt u dan laten uitvoeren (op uw kosten), waarna ze hem als nieuw weer terugsturen (op uw kosten). Veel/vaak/steeds weer kosten dus. Klokje was al voorbij een garantieperiode. Zal er wel mee te maken hebben gehad. Ik draag nu maar mijn andere (was alleen aanschafkosten), die lopen als een zonnetje (zijn ook solar). Prettige kosten gewenst.

Ik ook, ik zou hem alleen gelijk gaan modden: Ik had hem liever gezien met de rechter bezel insert en de grote en kleine wijzer wil ik liever ook in het zilver… en die pukkel moet er ook af hahahaha. Verder is het een erg leuke summer watch!

1 like

16 likes

Blijft geweldig toch!!!

Mag ik vragen welke band/bandaanzet dit is?

8F35 perpetual calendar uurwerk is echt top! Ik had een andere meer dan een halfjaar in de kast liggen, 1 seconde verschil toen ik het horloge vorige week weer oppakte!

Zit een band van een SKX013 op.

5 likes