Seiko kennende gaan we die kruisbestuivingen van bezels en wijzers nog krijgen.
Wat ik echt chips vind op horloges is die cyclops.
Seiko kennende gaan we die kruisbestuivingen van bezels en wijzers nog krijgen.
Wat ik echt chips vind op horloges is die cyclops.
Dat had ik ook met die cyclops, nu niet meer.
Blijft mooi origineel.
Dit is inderdaad mooier.
Ik heb een cyclops er nog nooit afgehaald. Wil de horloges origineel houden. Hoort erbij; deal with it hou ik mezelf dan voor.
Hij mooi Ton.
I love two-tone watches.
Dit is niet normaal. Gewoon een mailtje naar Seiko NL sturen met jouw verhaal en zij zullen jou zeker helpen.
Je zult waarschijnlijk alleen de verzendkosten moeten betalen van ca. 25 euro (incl. verzekering).
Ik koop geen horloges met Cyclops, omdat ik dan de datum veel te nadrukkelijk aanwezig vind, en bij sommige horoges b.v. de submariner de symmetrie van de dial wegneemt, maar dat is een persoonlijke mening
Is dit de SBCM die op chrono stond bij een NL handelaar?
Inderdaad een mooie combinatie…
Alle twee mooi, mm300 blijft geweldig … al weet ik niet of er nog een keer een andere bij mij terug komt. (Ik had de groene)
Net wat dik en top zwaar …
Mijn vervangers zijn …de sla051 , ook mooi en voor mij van het zelfde nivo van kwaliteit en een stuk draagbaarder.
Die sla051 is top. Wellicht dat er nog een keer een groene Willard mijn kant op komt.
Was ook een foutje van je mm300 zoveel meer kwaliteit
Groene Willard heb ik ook, interesse stuur mij een pb tje😜
Kwaliteit is inderdaad een stukje beter echter qua gewicht en grote wint de mm200 dan toch.
Qua maat raakt de mm200 bij mij echt de sweetspot.
Bij mij is het andersom, de meeste horloges kan ik wel laten gaan, maar niet de blauwe mm300, voor mij de mooiste seiko duiker