Seiko Only VII

Voor het eerst, sinds een hele tijd de Squale, weer eens deze, die ik eigenlijk ook pas kort heb. Is toch ook echt wel 'n kanjer! Kreeg hier opeens weer zin in, toen ik zag dat @daffie de zijne alweer te koop heeft gezet! :open_mouth: :wink:

11 likes

Haha nice. Ja hij blijft gaaf hoor. :ok_hand: En zolang ie niet verkocht is…ook geen straf.

2 likes

Erg leuk deze @JuKo Mooie foto ook zoals altijd.

1 like

Goedemorgen allen,

Ik heb een Monster 4th gen en wil deze op nato dragen. In principe is de lug width 20mm. Wat is jullie ervaring hiermee? Ik lees hier en daar dat 22mm het draagcomfort iets verhoogd tov 20mm.

Welke maat kan ik het beste aanschaffen 20/21/22mm?

Gewoon 20 , tussen de nato’s zit ook kwaliteit verschil dun tot vrij dik

1 like

Blijft mooi als je van buiten naar binnen loopt …

12 likes

Zeker geen straf. :+1: Jij hebt er nog één onderweg ook toch, nog een Samurai? En dan 3? Is misschien ook wel wat veel. :grin: Al weer wat anders leuks op het oog/in de planning?

1 like

Wat is het referentienummer van deze? :pray:

1 like

Betreft een SNXS77 :+1:

1 like

Deze hier ook nog maar eens laten zien.

11 likes

Uhm er is wel wat gewijzigd in die planning. :sunglasses: De Manta Ray is net verkocht en de nieuwe Black Series bestelling heb ik geannuleerd. Die heeft vertraging en men heeft geen idee hoe lang het kan gaan duren. Geen zin om alvast te betalen en dan maar af te wachten.

En ik ben wat uitgekeken op mijn Black Series. :man_shrugging: Kan soms snel gaan bij mij. :relaxed:

Nog niet echt iets concreets in het vizier. Er is momenteel weinig waarvan het bloed sneller gaat stromen merk ik. :neutral_face: We’ll see :wink:

Een printje op de dial is niet altijd een printje op de dial.

4 likes

Dat idee kreeg ik al een beetje. :laughing: :wink:

Dat is ook wel 'ns even fijn, toch? Wish I could say the same! :sweat_smile:

1 like

Nee klopt idd. Best lekker zo even op een lager pitje. Er komt vast wel weer iets…:grin:

1 like

14 likes

Ik heb ook naar de black serie gekeken (vorige en nieuwe) en vroeg me ook af of het lang leuk bleef :thinking:
Als tweede misschien wel … omdat ik toch nog een samurai zocht (kom steeds bij iets anders moois uit :joy:)
Eergisteren de samurai padi besteld , bedacht me dat ik de kleine padi solar ook altijd kwa wijzerblad erg vet vond (maar het geheel en aparte lugs het toch niet was) een mooie samurai instapper was na 15 jaar ofzo :grimacing::+1:
Post is vertraagt maar we gaan t zien …

Vind je btw een doxa 300 type :wink::+1:

8 likes

11 likes

Dankje! De mod is gelukkig ook precies geworden zoals ik in gedachte had. Het was een leuk avontuur om alles samen te stellen en uiteindelijk zelf in elkaar te zetten.

1 like

Leuk ding zo met PanAm motief op de plaat. :ok_hand:

1 like

Ben er blij mee :ok_hand:

17 likes