Seiko Only VII

:blush: Willard.

18 likes

Je kunt nooit genoeg Samurais hebben. :wink:

2 likes

Inderdaad fijn horloge dat er ook nog eens erg cool uitziet! :+1:

1 like

Precies!

18 likes

Op basis van dit plaatje overduidelijk wel…

1 like

Nou, ik mis sowieso nog de Shu-iro, dus verre van compleet! :wink:

1 like

Het ging over ‘nooit genoeg’, dat is wat anders dan compleet… :wink:

Ik ben geen kenner van dit model maar als ik vier keer dezelfde zie terwijl er genoeg varianten zijn dan vind ik dat overdreven.

1 like

Varianten als in andere modellen Seiko? Want daar ben ik ook wel in doorgeslagen, dit is niet m’n enige ‘seriele’ model.

1 like

Nee, ik bedoel dat het model wat linksonder in de doos zit, en daarnaast er in totaal 4x in zit maar dan met een andere band. Daar zie ik het nu niet zo van en vind ik teveel.

Zo! Had ooit ook zo’n doos of twee met monsters. Maar ja, al dat opwinden de hele tijd. Dus nu vnl solar. Bevalt me prima

1 like

Ik vind ze echt tof maar 480 list voor een Seiko 5 sports vind ik dan weer goed aan te prijs. De eerste generatie had ik om de pols bij de juwelier en ging er snel weer vanaf vanwege het goedkope gevoel/matige afwerking. Op zich niet gek voor een horloge van 250/300 euro. Maar richting de 500 verwacht ik dan toch wel iets meer horloge denk.

2 likes

10 likes

Ik vandaag de pmmm op leer :wink::+1:

12 likes

Doe ik ook mee.

14 likes

Ze zullen vast wel zakken in de prijs, de gewone 5KX duikers zijn ook ruim onder de adviesprijs te krijgen nu.

7 likes

Deze komt minder breed beschikbaar, waardoor ik verwacht dat de prijs ook stabieler blijft.

Hoe ligt dit horloge in de smaak bij jullie?
Seiko 5 Automatic 5309-8340, geloof ik uit de jaren 70-80.

9 likes

6309, en 185 euro is ongeveer 3x teveel.

Crosspost :grimacing:

Mijn 5-je mocht weer uit de box.

8 likes

13 likes