Ja, een van de vele vintage 5jes die je zou kunnen kopen. Wat mij betreft niet een van de fraaiste. Maar da’s natuurlijk persoonlijk. Als jij 'm leuk vindt. Lekker kopen en van genieten!
De GMT versies zijn dealer exclusives plus enkele geselecteerde andere verkopers van wat je leest. Dus de standaard 20 en met regelmaat 30-40% die je bij reguliere 5 sports duikers ziet zullen we hoogst waarschijnlijk hier niet gaan zien.
Die prijs is inderdaad fors. Wat me nu bij de meeste 5jes stoort is de metalen band. T.o.v de prijzen maar heel matig; komt cheap over.
Ben op zoek naar info of die band op deze beter is.
Precies dit. Om die reden had ik de normale versie al heel snel weer afgedaan bij de juwelier. Voor 500 ballen verwacht ik een betere band dan de normale versie. En misschien is dat ook zo natuurlijk.
Let’s see. Ben benieuwd
Ik zag wel aan de achterkant iets dat leek op solid endlinks. Maar hoe en wat precies ben ik wel benieuwd naar.
Echt nette horloges heb ik niet. De enige die er enigszins mee door kan is de SPB143…. Ik ga eens op de banenmarkt kijken. Even lekker oriënteren wat ik wil doen
als je hiermee een hand geeft heb je binnen de kortste keren een baan
Ah, ik voel een NA aankomen, voor je. Iedereen heeft natuurlijk een wat netter horloge nodig, toch?