Seiko Only VII

17 likes

Weer op nato, draagt lekker met dit weer.

10 likes

14 likes

Genieten weer😇

10 likes

Zit te twijfelen of ik er zo’n top hat saffier glas in zou laten zetten ( uit stekend glaasje ). Denk dat het er wel gaaf uitziet maar dan word ie wel erg dik icm met de dunne band… dilemma’s. :upside_down_face:

Vond het wel leuk bij de turtle die je had, het overwegen waard.

Bij de turtle stond het zeker goed. Ik mis hem soms wel🥲

11 likes

Ziet er echt gaaf uit. Ik vind hem echter nu al een formaatje. Mijn Turtle heeft een dubbel dome saffier, die aardig uitsteekt.
Zit er aan te denken om er een vlak saffier in te zetten zelfs… heb nog twijfels!

1 like

Ik zou zeker voor vlak gaan. Domed geeft meestal teveel reflecties waar ik persoonlijk niet van hou. Of misschien wanneer het domed glaasje een hele goede (dus, dure) AR-coating erop heeft, dan veel minder. De AR-coating op een vlak glaasje hoeft niet zo van topkwaliteit te zijn om de weerspiegeling sterk te verminderen.

Maar goed, het ligt helemaal waar je prios liggen bij zoiets. Bij mij dus bij zo min mogelijke weerspiegeling in het glaasje, dan de eventueel hoger, esthetische waarde van domed.

1 like

Dat ding is een spiegel. Heb een vlak met kleurloze AR nu op de plank liggen. Enkel nog laten persen!

1 like

Dan zou ik zeggen: Doen! :smile:

1 like

Alhoewel ik heb een paar Seiko Recraft UFO’s liggen. Ik vind het hele mooie horloges. Alleen het standaard domed glaasje in die horloges zijn net spiegels, dat het plezier van het dragen ervan toch wel drukt.

morgen naar de Rikketik met mijn maat @Nash, wel een pokke eind rijden vanuit de Dutch Mountains

11 likes

Prachtige foto’s :star_struck:

1 like

Black Samurai :sunglasses:

13 likes

Yep met de lume zit het wel goed :yum::+1::+1:

1 like

Ben normaal niet van de zwarte horloges en pvd coatings maar deze vind ik wel heel vet hoor. De kleur van de lume knalt echt😍

19 likes

10 likes

Hij blijft prachtig!

23 likes

Rob heeft er weer wat moois van gemaakt

13 likes