Seiko Only VII

Elke keer zeg ik weer tegen mezelf dat ik geen “spul” tussendoor moet kopen en door moet gaan voor wat je echt wilt. Maar deze zag ik op de interwebs en kon ‘m niet laten liggen.

Wat krijg je toch een hoop horloge voor je geld bij de oude 5-jes. Horloge dan, de band is echt kut.

15 likes

En die zit toch vast ?

Ja min of meer. De end-links zijn zeg maar fake. Een andere band kan maar dan op de center-links bevestigd. Er zijn wel mogelijkheden maar ik denk dat ik de band gewoon even voor lief neem.

1 like

Wat is de mm300 toch een geweldig mooie duiker deze blauwe heeft zoveel kleurschakeringen van felblauw tot diepzwart :+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

9 likes

Ja cool is die :sunglasses::+1: ik heb het oudere model zonder datumpukkel met de aluminium bezel .

10 likes

23 likes

Gaaf!

Heb vaker over dit model zitten twijfelen, wel gaaf ding

1 like

Ja ,degene die ik heb is alweer het oude model ( nog wel te koop hoor)
Het oude model heeft nog de aluminium bezel en geen pukkel op het glas .

De nieuwe King Samurai SRPH97K1 heeft een ceramische bezel ( vindt ik persoonlijk iets minder ) maar wel weer saffier ( alleen dan weer met die lelijke pukkel :wink:)
Nieuw :

Oud ;

Maar ik ben geen Seiko kenner hoor ,wie weet is de SRPH97 een model naast de SRPH11 :roll_eyes:

Er volgt vast wel een Seiko kenner met het verlossende antwoord :upside_down_face:

5 likes

En? Vind je het fijn dragen? Bij mij schoof de keeper steeds weg, of de band kroop uit de keeper, bleef ik weer met het uiteinde van de band ergens aan hangen. Vond dat niet erg fijn, verder wel een mooi soepel bandje, zat wel lekker.

1 like

Ik vond de gesp een beetje raar zitten, bijna niet passend. Vond staal mooier dan dat groen, dus vandaar dat ik staal er terug op heb gedaan.

1 like

Minuten wijzer is ook niet meer oranje en de lume is “aged” op de oude versie.

1 like

Toffe tekening!
Waarom niet gelijk op de muur?

9 likes

Vind deze erg gaaf!

U.S. Special Edition

In drie kleuren. Maar vind de grijze burst het coolst.

25 likes

16 likes

14 likes

Übercool deze Seiko 6106-8120 uit 1968. Op een Zuludiver Bond NATO-band.

14 likes

Erg leuk, deze! Vintage zoals ik het graag zie! :+1:

1 like

Heel mooi !

1 like