Die is nog erg mooi…
Er zullen Seiko liefhebbers bij zijn die het dom van mij vinden dat ik het volgende horloge heb gekocht of gewoonweg niet mooi vinden. Zelf ben ik er heel erg blij mee, zit een 4R36 uurwerk in en na 10 dagen dragen een plusje van 4 sec. Lijkt mij toch aardig binnen de norm te vallen. Maar goed, ik vind deze mooi qua afwerking maar ook de kleine details zoals de aardbol op de dial, het blauw van de bezel wat weer terugkomt in de minutenwijzer enz enz. Benieuwd hoe de Seiko kenners over dit horloge denken?
Natuurlijk nog wat foto’s van de Seiko Prospex Padi King Turtle:
Als jij er blij van wordt, lekker doen! Maar voor mij toch een nay.
Ik vind 'm helemaal hoor, Fred! Veel plezier ermee!
Boeien wat een ander vindt toch, wat zeg jijzelf Yay of Nay daar gaat het toch om zit tenslotte om jou pols
Het antwoord heb je zelf al gegeven
Is toch gewoon een mooi horloge
Tuurlijk Timo vind ik het een mooi horloge. Maar ben met name benieuwd hoe de kenners van Seiko erover denken, bijvoorbeeld wat zou @koekoek van dit horloge vinden.
Wat anderen er van vinden is niet belangrijk, wat jij er van vindt is wel belangrijk
Om dan toch maar mijn mening er over te geven, want je vraagt er immers om, ik vind het een heel tof horloge. Iedere Seiko liefhebber heeft wel, of heeft een Turtle gehad in de collectie. Het zijn mooie klassiekers en het is leuk dat ze ieder jaar weer in een nieuw jasje worden gestoken. Deze vind ik ook erg gaaf… maarreuh… lijn je nog wel even de bezel goed uit, want hoe die nu staat krijg ik de kriebels van
Ik heb nog wel even een vraagje voor jou. Hoe bevalt de band? Ik wil zelf eigenlijk ook nog wel een stalen band voor de Turtle namelijk en het liefst origineel.
Mooi hoor…
? Apart toch wel.
Ha die @JuKo , ja joh ben soms een sloddervos maar de bezel staat weer netjes op zijn plaats. Wat betreft die band kan ik je zeggen dat die lekker om de pols zit, totaal geen klachten over. Gewoon even bestellen, zal je geen spijt van hebben. Maar zoals met alles is dit mijn persoonlijke mening. Waar ik vooral verbaasd over was is dat hij na 10 dagen dragen maar een plusje had van 4 sec. Zoals je weet heb ik ook best wel wat duurdere horloges en daar doet deze Seiko wat betreft het mooi op tijd lopen niet voor onder
Niks mis mee, een dijk van een turtle
Fred.
Ik vind het een mooi horloge, kleurstelling springt er uit.
Prachtig horloge, zonder pukkel zou hij nog mooier zijn
Mooi ding! Standaard of modded?