Deze is dan een stuk geslaagder imho.
De mooiere astrons yum
En nu maar hopen dat mijn broer deze even leuk vindt als zijn verloofde en ikzelf denken… Hij draagt meestal een smartwatch, maar op zijn trouw mag dat toch iets anders zijn? Dress watches passen helemaal niet bij zijn persoonlijkheid en deze ‘Tortoise’ is waar we uiteindelijk zijn uitgekomen. Fingers crossed!
Wederom een mooi cadeau!
Handig bestandje
https://acrobat.adobe.com/link/review?uri=urn:aaid:scds:US:9b50bfeb-2187-3333-90a6-ab015dc098dd
Dankjewel! Laten we hopen dat het een even groot succes wordt als vorige keer.
Hoi allen, in mijn zoektocht naar een nieuw horloge kwam ik via dit forum terecht op Sakura watches. Van uitgaande dat je er ong 30% bij op moet tellen is het soms alsnog interessant. Zijn dit bv dezelfde modellen? En klopt het dat een horloge in Japan is gefabriceerd als er aan het eind er J staat in de productcode?
Gloedjenieuwe SPB251J1. Ben er erg blij mee. 38 mm kast is voor mij een ideaal formaat. Stalen band is te zwaar voor mij, maar deze heeft een prachtige leren band en draagt lekker licht.
Van de week bij het ophalen van mijn Tissot bij de Bijenkorf kon ik het niet laten om ook even twee van de drie nieuwe zwarte limited editions te proberen. Vond ze online echt heel tof op de foto’s. Maar in het echt was het wow effect iets minder. Misschien ook door het licht en de sfeer in de winkel? Ik weet het niet… wel hele toffe opvallende turquoise kleur hebben ze erop gedaan!