Heerlijk!
Soms is vloeken in de kerk wel tof… Een duiker op leer
SKX013 op een dunne lederen nato van Atelier de Griff
Tof!
En Atelier de Griff kende ik nog niet maar daar ga ik binnenkort zeker wat bestellen.
Ik heb net m’n Seiko Helmet Darth Vader weg gebracht voor onderhoud, liep niet lekker meer. Als die weer fris en fruitig terug komt krijgt hij denk ik de bund strap van ze.
Ook maar recent leren kennen, klein Belgisch merk maar wel mooi en kwaliteit!
Moet er wel bij vermelden dat een vriend van me er een lederen racing strap gekocht heeft, daar waren de gaten niet helemaal mooi gealigneerd. Dus mogelijk afhankelijk van product.
Ik zie dat je nog steeds toffe plaatjes schiet! Coole flatlay
Welke modellen zijn dit? Toffe bracelet ook, titanium? (doet me simpelweg aan de GS’en denken met zo’n bracelets…)
Was alweer even geleden dat ik de SARB033 omhad.
Blijft een prachtig horloge dat op een heel hoog niveau afgewerkt is gezien de (originele maar eigenlijk zelfs 2dehandse) prijszetting.
Voor mij mocht ie enkel iets kleiner en iets platter zijn. Als dress watch vind ik 'm nogal fors ogen rond mijn polsen.
Ik loop nogal verloren in de gigantische catalogus van (Grand) Seiko, maar als er hier mensen zijn die suggesties hebben voor horloges in deze categorie die ik zeker even moet bekijken, shoot!
Liefst dus kleiner dan 38mm, bij voorkeur 36mm maar alles tussen 33-37 valt te overwegen.
Liefst dunner, mag gerust ook quartz zijn.
Lug to lug mag gerust ook iets korter zijn dan de ±45mm van de SARB033.
Dit zijn de SARX033 met de witte plaat en de SARX035 met de zwarte plaat. Bracelets zijn geweldig, echt een flinke stap ten opzichte van de SARBs. Gewoon van staal, geen titanium.
Ze hebben inderdaad wat weg van de GS bracelets, ze lijken er sprekend op.
Thanks Jord! Ik heb destijds inderdaad wat gelezen over de SARX, maar het is bij lezen gebleven gezien deze 40mm diameter zijn, te groot voor mij Knappe klokken, dat wel!
Kwam dit Monster weer tegen in de horlogelade.
Draag hem zelden tot nooit en wil hem ook met enige regelmaat weg doen.
Maar altijd weer mag 'ie toch blijven.
Want het is eigenlijk best wel een fijn horloge.