Dankjewel! Dat zal zeker lukken!
@Vene.10 Prachtige combinatie, spreek uit ervaring . Ik zag de Hojicha een paar weken geleden daar nog liggen. Erg blij dat hij naar een forumlid is gegaan! Veel draagplezier met beiden.
Thanks! Leuk waar een topic van een ander forumlid toe kan leiden!
Mooie aanwinst badeend. Veel plezier ermee.
Thanks! Deze stond al een tijdje op de wishlist
Zo dat is wel heel lekker!
Mooi duo.
NA: Net binnen een 5 sports met mooie gouden details. Vindt het zelf een erg geslaagde combinatie met de matzwarte plaat en bezel. Leuk ook het facet geslepen glas dat zorgt voor een detail om naar te kijken. De band voelt net als bij de 38mm een beetje blikkerig en goedkoop.
Heb deze gekocht van het Amazon retourcentrum. Bestempeld als “tweedehands”. Alleen het instructie boekje mist . Leverde toch een korting op van € 150,-
Geprint instructieboekje is imho toch compleet overbodig bij iets simpels als een horloge. (Wil de discussie over full-set hier trouwens niet opwaaien
Ook even naast de oranje 38 mm voor een vergelijk van het formaat. Ondanks de 5 mm extra kastdiameter draagt hij heel comfortabel. De L2L scheel niet eens zoveel.
Proost!
Paar maanden geleden geweest. Wilde naar de Texels gaan, de brouwerij. Zijn die op zondag dicht.
Skuumkoppe en Bockbier van Texels zijn ook wel lekker, althans dat vind ik. En Juttertje smaakte ook wel.
Veel plezier nog.
Wauw zeer mooie presage, wat een wijzerplaat
Dank je!
Dit is de SSA363J1 (Limited Edition). Volgens mij 5000 stuks.