Seiko Only VIII

Wat jammer joh. Heb je geen plezier meer in de hobby?

1 like

Naah, merk dat horloges mij totaal niet meer interesseren. Heb er nog wel een stuk of 12 en vind ze wel leuk hoor. Maar geen behoefte meer aan iets nieuws. Ik rij tegenwoordig vrijwel dagelijks op de motor en daarbij heb ik niets om en wil ik m’n horloges niet beschadigen.

1 like

Ik had er destijds twee dozen vol. Ijverig gespaard, steeds weer een andere erbij. Toen kreeg ik een bezoeker (had maar één horloge bleek achteraf) die zei: joh, ze zijn allemaal hetzelfde. Je begint dan iets uit te leggen maar ja…Uiteindelijk de hele boel verkocht.

4 likes

In de autostudio met de Seiko 5

12 likes

21 likes

:scream:

Bij mij houdt ‘t uitstapje naar Squale een en ander nog wel levend. Benieuwd hoe lang ‘t bij mij nog duurt.

1 like

Jammer.

2 likes

23 likes

1 van de mooiste…:+1:

1 like

Dat is het leven he, sommige stoppen, andere komen erbij…

2 likes

12 likes

Aha nu snap ik hem. Op de motor niet alleen voor woon/werkverkeer denk ik? :laughing:

Maar goed, er is ook een leven na het werk toch. Dan wil je toch nog wel een mooi horloge dragen?

heel sifologisch gesteld! Prachtig zo op de zondagochtend

1 like

Heb nog wel wat horloges hoor. Ook een aantal die ik niet meer weg doe. Heb van alles wat, maar de monsters leveren nog wat op in de huidige markt en zijn aardig in waarde gestegen. Vandaar dat mijn Dracula weg ga doen. Heb verder geen behoefte aan nieuwe horloges vandaar dat ik ermee ga stoppen. :sunglasses:

2 likes

17 likes

12 likes

16 likes

Mooi horloge :wink:

1 like

De laatste aanwinst weer aan.

14 likes

20 likes