Seiko Only VIII

26 likes

11 likes

17 likes

20 likes

Goed gezien, omgebouwd naar andere kast met saffier en de mogelijkheid tot bevestigen van andere banden. De oude kast en band hadden hun beste tijd wel gehad.

6 likes

13 likes

14 likes

Daar gong het weekend alweer :skull:

14 likes

12 likes

Prachtig horloge :wink:

1 like

Echt een uniek horloge :ok_hand:

1 like

15 likes

17 likes

Gaaf! Zien we helaas te weinig … @AMV8

1 like

Toch effe vragen, dit is een sbdc053 met een andere bezel en handset? Wel erg mooi!

13 likes

Yes!

Ik vind hem heel erg mooi! Ik heb zijn oudere broer, de SBDC051, ik zou zelf niet gauw een Seiko modden. Ben zelf een nogal conservatieve verzamelaar, dwz alles zoveel mogelijk orgineel.

Uitgezonderd een ander bandje af en toe :grin:

12 likes

Mooi setje zo!

De SBDC051 was een van de eerste Seiko modellen die ik kocht. Daarna ook het volledige duikers gamma van die fabrikant uitgespeeld, waarvan ik niks meer bewaard had. Achteraf jammer want een SBDC007 kriebelt nog wel eens en zien we hier amper!

Plaatje ter illustratie… als ik zo terug kijk was 2018 niet perse het jaar van mijn subtiele fotografie

Laatst was ik in het blauwe naar niks opzoek, toen ik deze tegen kwam. Advertentie stond al lang open, amper upjes, horloge nooit verkocht en de gebruiker al lang niet meer online geweest. Na een berichtje kreeg een paar dagen later reactie onverwachts. Super leuk!

Horloge was al aangepast, maar de originele onderdelen zaten erbij. Ik wilde hem nog terug (laten) bouwen… maar ik vind het wel even goed zo!

Heerlijk apparaat zo, net als je 051 variant!
We zien ze helaas te weinig op HF, ondanks dat ik dit tot op heden de mooiste re-editie in z’n prijsklasse vindt.

11 likes

Jep :grin:

1 like

In 2010 in Hong Kong gekocht. Uit productie. Maar loopt nog op dezelfde batterij…

1 like