Toch blijft het een geslaagd 5’je.
Zeker!
Het is weliswaar géén GS, geen Astron maar toch wél even één van de mooiste die ze ooit gemaakt hebben (vind ik, en dus…)
Het is deze week de heropstanding van de SBDC05X lijn!
Leuk al die modellen weer eens terug te zien. Er waren hier behoorlijk wat verschillende modellen aanwezig.
zeker, maar ik ben toch wel meer dan gemiddeld onder de indruk van die dial van de mijne. Van het hele ontwerp eigenlijk. Geheel in balans, en draagt zonder meer fijn. Vandaag al de hele dag aan het werk: snoeien, hakken etc. En hij hakt vrolijk mee zonder dat je er wat van merkt. Super ding.
Yep,de PADI is een hele mooie. Ik heb de Samurai PADI, maar de PADI versie kwam een tijdje later dan de 051 en die had ik toen al gekocht. Die past beter bij mij. Het was destijds mijn duurste aankoop rechtstreeks uit Japan.
Ik heb ook de mm200 een paar keer gekocht maar die is telkens weer snel verkocht. Waarom weet ik ook niet.
Hier ook! Ik vond de bezel net te smal… wellicht door het staal wat zich aan de binnenkant van de bezel nog toont. Dat is wel opgelost met de nieuwere versie daarvan, maar dat is een vlakke bezel. Niet zo’n mooie als van die generatie!
Zowel de blauwe, als de zwarte.
Foto van gisteren maar draag hem nu ook weer .
Wanneer ik tijd heb ga ik nog eens opzoek naar een nos wijzer setje (nogal gebleekt), een nieuw glaasje en een uncle Seiko aftermarket band om deze te sparen (of gewoon ooit een NOS full set vinden. Maar dat is waarschijnlijk een droom die nooit uitkomt).
Maar voor nu, geweldig horloge.