Seiko Only VIII

Ik heb het allemaal gelezen en veel YouTube filmpjes bekeken.

Ook heel mooi👌

1 like

Aahaahh, heel herkenbaar :grin::+1:t2:

1 like

6 likes

Vandaag weer eens een 5je om.
Nog steeds een leuk modelletje!

13 likes

13 likes

8 likes

17 likes

19 likes

14 likes

26 likes

Staat zeer mooi op deze band :wink:

1 like

Goedenavond,

Nieuw hier op het forum, niet met horloges.
Gezien er hier veel moois voorbij komt besloten me aan te melden.

Geïnteresseerd in (voornamelijk nieuwe) modellen van Seiko, beperkt Citizen.

Seiko heeft mijn voorkeur gezien de kwaliteit/modellen in het prijssegment van €200-500. Duurdere horloges als €500,- schaf ik op voorhand al niet aan gezien me dat iets teveel van het goede is/mij het niet waard is.

Vaak heb ik er 2 a 3 liggen om eens te wisselen, voorkeur voor; Goud/Zwart en Bi-Color.

Op dit moment in bezit;

• Seiko SSB446P1
  • Citizen AN3534-51E (te koop)

Welke er dit jaar nog bij komt;

• Presage SRPK48J1
    of
  • Presage SRPK46J1

Hoogst waarschijnlijk word het de 48J1, al is de andere kleur samenstelling ook erg mooi.
Voor de geïnteresseerden, ik kan dit model met 20% korting aankopen, lijkt mij een faire prijs. Mochten jullie een hogere korting elders weten hoor ik het graag.

Fijne avond.

5 likes

Bij het willen toevoegen van foto’s kreeg ik een foutmelding, zijn de bestanden dan te groot of is dit een tijdelijk probleem?

1 like

Eens op zn stalen band gezet. Voor de eerste keer eigenlijk :grimacing:
Staat beter dan de groene rubber vindt ik. Morgen eens een mm300 band erop proberen

16 likes

Wat was de foutmelding?

Je kan niet alle soorten afbeeldingen uploaden, dus wellicht zit daar het probleem. Te groot maakt niet uit (volgens mij).

Er is een fout opgetreden. Sorry, je kunt geen media-items insluiten in een bericht.

Je bent net nieuw. Even geduld en je bent trust level 1 en dan kan je plaatjes opladen

17 likes

Die kende ik nog niet! Tof kleurtje!

2 likes

Welkom. Veel plezier hier.

1 like