‘s Zomers
Ja.
Wat Bahia schreef, je moet eerst een aantal dagen langer op dit forum actief zijn. Dan bereik je Trust Level 1 en kun je foto’s plaatsen.
Bedankt voor je reactie Bahi. Weet ik waar het 'm in zit.
Ik ben niet bekend met forums waarbij je eerst tot een bepaald level dient te komen voordat je meer mogelijkheden hebt.
Geen probleem, en welkom hier
Bekijk ook eens de forum FAQ. Daar staat het allemaal.
En betreffende je vraag, 20% is al een leuke korting.
Mijn lokale AD heeft hem ook liggen en doet normaal gezien binnen enkele weken een weekend aan 45% korting (zoals elk jaar dus hoop dit jaar ook). Is wel in de buurt van Antwerpen, en de korting niet via z’n webshop.
Dankjewel.
Dit model is niet voorradig bij mijn AD, kan hem uiteraard wel binnen een week binnen hebben.
20% is dan keurig, al vraag ik mij wel vaker af of je elders bij een andere AD waar deze wel voorradig is niet meer korting zal krijgen. Niet dat het model het mij het geld niet waard is maar puur uit interesse. Laten we eerlijk zijn, 20% of 45% korting scheelt aanzienlijk.
Moet er wel bij zeggen dat het een model van dit jaar betreft, vaak krijg je wel meer korting op oudere modellen maar bij nieuwere zijn ze er niet heel happig op is mijn ervaring. Meer als 15-20% heb ik er nog niet vanaf gekregen bij voorgaande modellen.
Dan zou ik de linkse willen.
Welkom en veel plezier hier
Ben steeds vaker naar een Seiko duiker aan het loeren maar ik worstel met de coderingen, type aanduidingen, eigenschappen etc etc. Heeft iemand wellicht ergens daar een handig linkje of artikeltje voor (en Seiko.nl heb ik al geprobeerd).