Seiko Only VIII

Deze seiko fan heeft een leuke website. Zie dan onder de divers
https://www.theseikoguy.com/

Niet alle duikers staan er op zoals de tunas, maar het geeft je toch al een goed beeld

1 like

Dank, leuk leesvoer!

1 like

Prachtig!

1 like

6 likes

10 likes

17 likes

Vandaag mijn mooie
“fancy pensie” Seiko :grin:

18 likes

Zeer mooi :ok_hand:, heel speciale dial

Dankjewel! Het is een JDM Seiko. Dresswatch uit de Dolce lijn. 8J41 (quartz) uurwerk, een uurwerk dat in de jaren 90 in Grand Seiko’s gebruikt werd.
High Accuracy Quartz (HAQ) met een afwijking van
10sec per JAAR! En een Diashield coating en Diashock schokdemping.

12 likes

Dat zijn mooie specs. En geen day/date dus zorgeloos zo om te doen in rotatie :yum:

1 like

Vandaag eerder op de dag

6 likes

Zeer mooi.

De afgelopen dagen dit topic eens helemaal doorgenomen. Mooi om te zien hoe uiteenlopend ieders smaak is. Zo hou ik totaal niet van duikers maar meer van de sjiekere horloges. Bijzondere exemplaren tegengekomen.

@Laika @Janes Mooie horloges hebben jullie, die sprongen er wel uit voor mij :+1:t2:

2 likes

Geweldige kleine dress horloges. Ik heb de stalen variant.

1 like

Dank je

Dank je. Ook ik heb niks met die duikhorloges. Veel te lomp en opzichtig voor mij.
Mooie styling en een klassieke uitstraling zijn meer mijn ding.

1 like

Ieder zijn smaak gelukkig.
Ik heb alleen maar duikers…

1 like

Waar t vaak op neer komt is dat redelijk wat modellen beter/kleiner dragen dan dat je misschien zou denken, met name door korte lug-to-lug lengtes. Veel hebben natuurlijk wel de nodige wrist presence.

14 likes

Styling/elegantie staat bij mij ook bovenaan. Hiernaast een zwak voor goud/zwart combinaties. Groene en donkerrode wijzerplaten doen het ook goed in mijn interesses.

Wat ik de duikers wel mee moet geven is dat ze een ‘tijdloos’ design hebben, al word ik er niet warm van. Als ik kijk naar de Seiko’s wat er nu op de markt is komt de Presage (Cocktail) het dichtst in de buurt bij mijn smaak.

1 like