Seiko Only VIII

prettig zitten is zeker nummer 1 must. maar het oog wilt soms ook iets leuks. vind dit nog best normaal hahah. originele band zit heerlijk hoor. maar soms voor de afwisseling is het wel leuk meerdere opties te hebben. zag dit bandje toevallig online voorbij komen. heeel gaaf. helaas geen origineel design maargoed

5 likes

kan dat op een vanMoof: geen handen aan het stuur?

zeeeker

1 like

Archieffotootje. Als je voor kleurrijk gaat mag deze niet ontbreken.

En stiekem vind ik een Waffle strap beter staan dan de OEM strap :blush: voordeel is dat deze ook geen stof aantrekt.

14 likes

12 likes

deze heb ik er bij gekregen. mijn mooie Turtle kom ook officieel vanuit jou :slight_smile: ! ik heb hem overgenomen van de gene aan wie jij hem hebt verkocht hahah. mooie foto’s hoor :heart_eyes: en nog belangrijker wat een mooi horloge :smiling_face_with_three_hearts: . ik dacht zelf ook aan een dikke nato. maar weet niet welke kleur

Btw: waffle strap valt wel iets ‘‘minder mooi’’ om de pols. de originele dekt de pols goed en qua vorm valt hij ook mooi. de waffle is wat sterker qua materiaal waardoor je zo’n ‘‘opschuiver’’ op je pols krijgt. je weet wel, wanneer de buitenkant van de strap recht staat en de binnen kant want ronder.

1 like

8 likes

18 likes

Wat een mooie Recraft is dit toch …

1 like

Hahaha leuk om te lezen dat “mijn” Turtle goed terecht is gekomen. Ik weet nog dat je een paar weken geleden me een berichtje stuurde of ik hem nog te koop had staan. Nu is ie toch indirect via mij bij jou gekomen :grin:

1 like

dat is hij zeker :hugs:

1 like

Dat geldt natuurlijk ook voor de groene uitvoering. :+1:

17 likes

14 likes

15 likes

13 likes

Sarb033

19 likes

14 likes

M’n SSC813 op een leren bandje. Lastig: als 'ie op leer zit, wil ik 'm op staal - en andersom :upside_down_face:

17 likes

13 likes

Leuke duikers, he.

12 likes