Seiko Only VIII

Yes :+1:
Heb er ook nog 1 in een la liggen maar wil hem weer naar orgineel maken. Ook een nieuw uurwerkje mag wel . Loopt nu 30 sec in de min.

Destijds nieuw gekocht voor €140,-

17 likes

:+1:
Likes zijn weer op…

1 like

Mogguh seiko vrienden

22 likes

Ooit was deze m’n enige horloge, maar gaat nog steeds af en toe om.

20 likes

12 likes

10 likes

ASTRONSPAM

11 likes

11 likes

De band is niet soepel genoeg. Dan maar op een 2 piece nato van Esprit Nato.

8 likes

Een oudje…:grin:

15 likes

14 likes

Seiko BFK.

Moest em even aanslingeren…

12 likes

Mijn eerste mechanische horloge, nu mijn trouwe beater. Nog steeds een leuk model om te zien, alleen groter dan ik nu gewend ben.

15 likes

11 likes

Niet leeg laten lopen Ad, want dan gaat de accu eraan. (En mocht je ooit overwegen om hem weg te doen, graag een PB’tje.)

1 like

Deze gaat binnenkort op staal, ben er enkel nog niet uit om de standaard seiko voor samurai te gebruiken of bv een hexad

11 likes

Hele mooie kleur. Merk wel dat de 22mm echt een stuk breder om de pols valt. Wellicht een 21mm proberen. Net een tikje smaller. Iemand een website voor fijnere nato’s zonder dat gejeuk aan de binnen kant? :joy:

15 likes

9 likes

Hahahha dat heb ik ook altijd. Na een middagje ben ik altijd wel weer klaar met een Nato bandje.
Ik had laatst van iemand een Watchgecko bandje overgenomen. Ik zag de nieuwprijs en die heeft na invoer etc best wat mogen kosten. Maar het was het eerste Nato bandje wat ik echt fijn vond zitten en een aantal dagen heb gedragen…… totdat het horloge in de verkoop ging :rofl:

1 like

hahahah dit is te grappig. ongelofelijk he. Ik vind dat een nato bandje niet duurder mag zijn dan 20 euro. maargoed HEB je die wel die niet jeuken. je weet wel wat ik bedoel he met dat gejeuk, die irritante harde stiksels aan de binnne kant. :roll_eyes:

1 like