Seiko Only VIII

Overstappen op Zulu en/of parachute straps :wink:

1 like

Jep ik was groot fan van Erika’s Original MN straps. Ik had eerst wat parachute straps van CNS geprobeerd. Dat was al een grote verbetering.

Heb even lopen schrapen aan de binnen en buitenkant hoor hahah. Ligt wat zachter op de pols en beetje een oude gedragen look :slight_smile: doe ik vaker met mijn nato’s.

12 likes

16 likes

10 likes

13 likes

Vanaf vandaag weer een Seiko Alpinist om de pols.
Wat is dit toch een prachtige maat voor een daily!

14 likes

11 likes

Sinds twee dagen een spb143j1 om de pols. Nu las ik dat het met de nauwkeurigheid van het 6R35 uurwerk niet al te best gesteld zou zijn. Maar na ruim 24 uur loopt ie minder dan 5 seconden voor. Nog even de watch accuracy app er tegenaan gehouden en dit is het resultaat. Hopelijk blijft dit zo.

3 likes

12 likes

Al 2 weken de srp777 om. Loopt nog geen 10seconde achter (hij loopt dus iets slomer) lucky me denk ik :grinning_face_with_smiling_eyes::smiley: heb hem destijds precies op tijd gezet

2 likes

Prima waardes.

1 like

Ik heb mijn ( weliswaar 18mm ) Nato straps van CWC. Maar dan van echt canvas ipv nylon. In het begin zijn ze wat stroef, maar na een tijdje worden ze wat losser.

1 like

Aan de lader

8 likes

Deze loopt 3 á 4 seconden per dag achter… ik heb m vorig weekend goed afgesteld. Beter krijg ik ‘m niet (7S26)

7 likes

Die app heb ik ook. Probeer de app ‘’ Timegrapher ‘’ is. die klopt vaker dan de app die jij hebt. plus daar zie je ook de tikjes op het scherm

Thanks voor de info… ik zal eens kijken!

1 like

de Seiko skx171

10 likes

Is dit nu ook een SNKP23 of een SNKP27?

De SNKP27.