Seiko Only VIII

Fotootje erbij?

1 like

@ your service

1 like

Die linnen dial is ook erg mooi, je foto doet 'm geen recht :grimacing: Ik ben niet helemaal zeker -er was zoveel moois- maar volgens mij heb ik in de boutique wel ernaar gekeken. Alleen omdat ik echt op zoek was naar de groene variant heb ik er niet veel aandacht aan geschonken.
Zo’n structuur maakt een wijzerplaat zoveel interessanter, terwijl bijvoorbeeld het in het geval van jouw linnen dial niet sterk aanwezig is, beetje low key. Vind ik leuk; die dingen waarvoor je soms ff extra moet kijken :ok_hand:

1 like

Ik ben slecht in polsfoto’s, my bad. Voor mij is hij in het echie toch wel het horloge waar ik het meeste blij van word. Gevolgd door de blauwe KS, dan de GS :scream:, en daarna de SARX035. De GS spaar ik wel een beetje voor de bijzondere dagen.

21 likes

Vakantie groeten vanuit
Ter Apel

8 likes

Die zijn ook gewoon lastig. Maar een goede manier om even de tijd te doden :slight_smile:

GS is voorlopig nog wel even buiten bereik, maar misschien wel de logische volgende stap omhoog. Heb er in Amsterdam naar staan kijken. Moet zeggen dat ik minder onder de indruk was dan ik eigenlijk verwachtte, maar enkelen vond ik wel prachtig. Maar dan hebben we het ook over modellen van 11k :dizzy_face:
Eigenlijk verbaasden de quartz GMT modellen mij nog het meest, die vond ik altijd wat eenvoudig aandoen op foto’s maar zo in het echt - érg fraai!

SARX ftw :stuck_out_tongue:

15 likes

Goedemorgen HF en mede Seiko fans. Vandaag de zeldzame scubamaster om.
Fijne dag gewenst.

8 likes

Alweer? Je bent net terug van Italië :flushed::smirk:

1 like

16 likes

15 likes

Hahaha moest ik ff hard lachen om jou fantastische naam, brings back memories…

on-topic: Mooie Seiko !!

1 like

15 likes

12 likes

Lekker deze vandaag!

14 likes

14 likes

10 likes

Deze is mee op reis naar Stockholm. :ok_hand:
1966

18 likes

Is de wijzerplaat en/of glas dof geworden of ligt het aan de foto?

1 like

11 likes

Ligt aan mijn steenoude smartphone.
En had mijn glas ook eens mogen/moeten kuisen voor de foto :joy:

1 like