+1 voor het biertje
Geen probleem, de punt zit aan de goede kant, die plat op je arm blijft liggen.
Als je hem ondersteboven draagt of op je rechter pols, dan zou het wel een probleem kunnen zijn.

Ik kan vandaag ook meedoen nieuwe rubberen aangezet ook. De originele zwarte was niet mijn ding met de blauwe wijzerplaat / bezel.
Ja die is lekkerrrrrr
Naja ik woon in Denemarken daar is de uur prijs voor arbeid nogal hoog. De winkel mag ook wel wat verdienen . een keer in de 8 jaar, 200 euro …
Jaa supermooi.
Ik twijfel over degene met witte wijzerplaat.
Maar dit blauw spreekt me toch ook wel erg aan!
@Aamon Ik maak nog wat foto’s, geen uitgebreide NA hoor.
Dat blauw is wondermooi, gelukkig geen Tiffany.
@Rickwick Die witte heb ik gehad, erg veel contrast met zwarte bezel. De stalen bezel op deze heeft bij mij de trekker (weer) doen overhalen. En het blauw uiteraard.
De Strapcode Jubilee krijg ik woensdag.
Heb een nieuwe duikplank gemaakt…
Deze is geschikt voor 6 horloges.
De oude heeft plaats voor 4.
Alvast voor sorteren op mijn nieuwe aanwinst.
De HF Squale 2024.
Prachtig
Tevens ook geschikt voor Eco-drive
Heel mooi gemaakt
In het SPB14X topic geen reactie, dus dan maar eens hier proberen:
Ik probeer de strapcode band van m’n spb143 af te halen, maar een springbar lijkt aan 1 kant muurvast te zitten. Wat zouden jullie doen om dit op te lossen? Ben bang dat de plaatselijke juwelier wellicht minder voorzichtig dan ikzelf te werk gaat, en er wellicht schade aan de kast en/of band ontstaat.
Wil ook weer niet stad en land afrijden om een horlogemaker te bezoeken. Woon in regio Eindhoven.
Alle tips zijn welkom!
Plaatje voor de sfeer:
Heb je kruipolie of cola geprobeerd?
De SPB heeft open lugholes. Lijkt me dat je met redelijk geweld de bandpen wel in beweging kan krijgen. En je kan er een druppeltje olie in laten vallen. Zei iemand al WD40?
Nee nog niet.
Nou ik zie het pinnetjes wel inveren. Ik heb het idee dat de punt ergens vastzit.
Ik kan WD40 wel proberen. Weet alleen niet of dat het gaat oplossen.
Houd jullie op de hoogte.
Tip,
24 uurtjes laten staan, liggen
Na gebruik wd40