Welke zou je kiezen zwart of groen? Voor mijn donkergroene GMT MM200 diver
- Groene band
- Zwarte band
Welke zou je kiezen zwart of groen? Voor mijn donkergroene GMT MM200 diver
Heerlijke kleur. Prefereer het boven zwart.![]()
Terwijl ik lekker een episode zit te kijken van “A matter of Time” - episode 4, What makes a watch GOOD, GREAT, or GRAIL? - bedenk ik mijzelf terwijl ik naar mijn pols kijk; DAMN! Mijn SKX007 die ik om m’n pols heb is gewoon GOOD én GREAT maar geen GRAIL. Die heb ik nog niet gevonden (als hij al bestaat).
Ik bezit deze al sinds 1999 (nieuw gekocht in Okinawa Japan), hij loopt nog steeds ongelofelijk goed (slechts 20 seconden per week sneller) en heeft een gangreserve van zo’n 36 uur. En dan te bedenken dat het ding - mind you - nog nooit in al die 26 jaren een servicebeurt gehad heeft. Ik denk dat deze tank mij zelfs gaat overleven.
Ik weet oprecht niet wat mensen soms zeuren over de 7S26, maar als er iets een werkpaard is, dan is het dit uurwerk wel. Ja, van buiten is er bij dit ouwe bessie wel wat vervangen in de loop der jaren (kast, bezel, insert, horlogeband, periodiek wat o-ringen) maar dat is omdat het ding echt serieuze klappen heeft gehad, ik het ook gebruik waarvoor het gemaakt is (duiken) en ik de originele bezel met insert tijdens het verkeerd inzetten van een achterwaartse rol verloor toen mijn arm tegen de romp van de boot sloeg en de bezel eraf tikte. Alleen van binnen… daar is het kloppend hart dat van een jonge god. Het blijven topperties die SKX’en en ze verdienen alle mogelijke respect.
Schitterend horloge en de bracelet ![]()
NA, vakantiebeater. Kwam toevallig op mijn pad
Uitiendelijk toch de SNE597 geworden @amusicar ![]()
Op het forum nog niet gezien?