Seiko only X

Mooi!

1 like

14 likes

17 likes

12 likes

Ga vandaag het tempo van de schildpad :turtle: volgen.

18 likes

Na lange tijd weer ‘s ‘n Samurai om. Deze waren een tijd lang mijn lievelings, en de oranje wilde ik destijds echt heel erg graag hebben toen ie uitkwam :orange_heart:.

Toen ik ‘m eenmaal had, kwam er een bol glaasje in, twee keer andere wijzers, en heb ik oneindig veel lopen klooien met bezels en inserts. Ondanks al dat mod-plezier heb ik ‘m slechts een paar keer gedragen. :man_shrugging:t3:

Komt voor een groot deel omdat ik er na tig jaar horlogehobby nog steeds niet helemaal aan wil dat ik vooral van de zwarte wijzerplaten ben. Blauw is eigenlijk al te kleurrijk voor mij.
Ik heb aardig wat witte en oranje modellen van van alles gehad, en de witten zijn allemaal weg, en van oranje nog maar een stuk of vier (klassiekers zoals de Sumo en de Knight) over.
Grappig en inconsistent: ik ben de zilverkleurige wijzerplaat nu wel aan het ontdekken; hallo Doxa… :wave:t2:

Daarnaast blijft m’n omvangrijke Samuraicollectie nu in de doos vanwege concurrentie van Squale, Doxa en onlangs CREPAS en OW daarbij. Ze zijn ook wat groot voor het huidige tijdsbeeld.

Maar kwijt wil ik ze ook niet, als dat al kunnen, want er zit geen enkele originele meer tussen, alles is mix & match of mod. Goeie oude tijden, zeg maar. :sweat_smile:

Anyway, zon schijnt, kleurtje past erbij dus de oude doos maar ‘s ingedoken!

14 likes

Staat je goed👍

1 like

Moet leuk zijn om nog eens door je sammy collectie te gaan. Heb je er nog zo veel?
Heb er zelf 3 gehad. 2 zijn weg maar 1 blijft in de collectie, ook al draag ik deze maar een paar keer per jaar

13 likes

Dit is wat ik nog heb, zo’n beetje de helft van alle Sammies die ik ooit heb gehad, denk ik. Ik had voor jouw Coral trouwens ook dezelfde soort hebberigheid als destijds voor de oranje. Gave uitvoering, en die bleef natuurlijk onaangetast!

19 likes

Ik snap helemaal wat je bedoeld, heb mezelf daarvoor moeten beschermen want had er anders ook teveel gekocht :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hoe bedoel je ‘ook teveel’…? :wink:

3 likes

Haha, juist. Voor mezelf teveel, voor een ander misschien helemaal niet

1 like

16 likes

Via Idealo.de

6 likes

Geïnspireerd geraakt pakken we nog een keertje door met ‘n Sammie!

15 likes

18 likes

10 likes

15 likes

Zeeer fraai! En wat een magnifieke kleur!!:heart_eyes::star_struck:

1 like

15 likes