Seiko only X

9 likes

Ach ja, de TicTac, die had ik een paar jaar geleden op het oog, maar toen niks mee gedaan. Ik heb afgelopen woensdag in Breyell de Seiko Alpinist in groen gepast, maar da’s toch best nog een patje, druk qua wp en helaas zonder metalen band. Dus deze komt eigenlijk als geroepen.

Mooi hoor!

1 like

Inderdaad :heart_eyes:

1 like

KS

22 likes

Goede morgen

16 likes

19 likes

Hij lag er zo mooi bij, mijn beater. Ik moest er een foto van maken :joy:

By the way, ik heb hem ge-upgrade met saffierglas.

Daylight lume.

Deze is beter

19 likes

De concurent lag er ook mooi bij :rofl:

11 likes

17 likes

Nou …!! zou je iets simpels zoeken kijk hier dan eens naar. Deze MOEST ik hebben… en inmiddels weet ik dat het een beetje zeldzaam aan het worden is.

5 likes

Ze hebben Seiko verkeerd geschreven… :joy:

4 likes

Inderdaad, klopt niet veel van…:sweat_smile:

1 like

Deze in Nippon besteld.

Kon me er niet toe zetten om de nieuwe groene Alpinist te kopen, ik vind hem te druk en toch te dik (geprobeerd bij een Duitse juwelier).
En alhoewel de TicTAC niet dezelfde specs heeft (4R35 en hardlex), komt de nieuwe (2025) wel met dezelfde uitstraling, maar dan een stuk rustiger en beduidend platter en mét metalen band.
Ben eens benieuwd…

20 likes

Mogguh allemaal :coffee::yawning_face:

16 likes

Gaaf! Erg aantrekkelijk model. Kan het niet zo goed zien; is dit de donkere blauwgroenige variant?

1 like

Ja, dit is de British Racing Green zoals ik op sommige plekken lees. Nadeel is dat je ze hier nergens live kunt bekijken, dus ik moet het maar even afwachten. Afgaande op het model van 2020 met dezelfde kleur wp zou het erg apart moeten zijn.

1 like

Inderdaad een mooi alternatief voor de standaard Alpinist. Het blauw geeft hem wel een fijne uitstraling.

1 like

Ja vond ik ook. Het is trouwens groen, geen blauw (blauw kwam samen met groen en zwart uit in 2020, in 2025 groen, grijs en crème)

1 like

Mooi model inderdaad, ben heel benieuwd naar de foto’s als ie binnen is!

1 like